Sweet Pink:)

Ale ale čo to tu je?:) Žeby nový outfit nafotený od Kikušky?  Ked bola ešte v Košiciach, tak sme stihli odfotiť ešte jeden outfitík:) Tento raz je to také sladké ružovučké:) Kabátik je mojej Simonky, ktorá odišla na 2 týždňe do Tatier, tak som k nemu aspoň mala prístup:D  Doladila som ho s dekou šálom, ktorý milujem a je veľmi teplučký. Kedže s Kikou sme sa nemohli zhodnúť na tom, čo dáme na nohy, aby to veľmi nekričalo( rifle, tmavé veci a pod.), dala som si iba kraťasy a holé nožky. Aj ked na mňa trošku ľudia divne pozerali, asi či som holá, ale nevadí:D V ten deň som si aj konečne natočila vlasy a zmokla som v priebehu 2 minút, takže vlnky aj rovno odišli:D
Ked tak pozerám na fotky, neviem prečo pozerám stále dole:D Asi sa mi páčila naša dlažba:D Kikušik je šikulka a ak by ste aj vy chceli niečo nafotiť, začiatkom februára bude v Ke, tak sa jej môžete ozvať tuto:) 

Dnes som inak pre Vás natočila nové video: What´s in my bag:) Tak to tu bude hned, ako to upravím:) Posielam pusky a čas na GIVEAWAY sa kráti!!!











kabát: Stradivarius
šál: H&M
Topánky: Forever 21
Košeľa, kraťasy a rupsak: z Číny


19 komentárov:

  1. Takéto farby sa mi strašne páčia :D fotky sú super :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky! Tá farba Ti veľmi pasuje :)) Vyzeráš ako bábika :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherné fotky! tieto farby ti veľmi pristanú. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já sama sice preferuji tmavší barvy, ale tobě tyhle pastelové, jemné barvy sedí.. Sice je to hodně sladké, ale sluší ti to :) Celkově hezký outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fotky sú krásne :) Veľmi sa mi páči práca fotografky ( sledujem ju a jej fotky sú vždy veľmi pekné ) samozrejme ty si krásna modelka :) Taktiež sa mi páči aj prostredie , farby ,jednoducho všetko :*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dokonalý outfit a krásne fotky, veľmi sa mi páčia tie jemné farby :)

    Na mojom blogu prebieha valentínska giveaway, všetci ste vítaní! :)
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dufam ze mas aspon silonky cipanabeka mrznem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásný kabátek :) podobný si pořád chci pořídit, jen mě od něj neustále odrazuje moje sestra, že prý v něm jako blondýna vypadám moc barbienkovsky. No vidím, že to funguje, takže do něj asi pujdu :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty jsi totální panenka <3 hodně fotek od blogerek si ukládám pro inspiraci, tvoje si ukládám čistě proto, že se na ně skvěle dívá, jsi boží <3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tyhle světlý barvy se k tobě hrozně hodí!
    a máš teda úžasnou fotografku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jsi nádherná, tvůj outfit je nádherný, fotky jsou nádherné a blog je nádherný :)
    Budu tě sledovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. K blondýnkám se růžová prostě hodí, jsi sladká :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. prosím, řekni mi, že máš ten šál nově... toužím po něm ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty jsi fakt nádherná :-) Fotky a outfit jsou moc hezké, tuhle růžovou mám ráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Strašne mi pripomínaš Hannu z Pretty little liars <3

    http://chrischella.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...