New parka

Čaute všetci!!! Ozývam sa s novým outfitovým postom, kde mám na sebe svoju novú parku z Oasapu. Link na ňu tu:
Dlho som rozmýšľala, že ktorú farbu si vyberiem, pretože som chcela všetky, ale nakoniec vyhrala táto zelená. Takáto farba je typická parkovská a je taká neškodná, takže sa mi hodí ku viac veciam ako napríklad oranžová. Čo je najviac super, že má vo vnútri plyš, takže je veeeeľmi teplá a nie je mi v nej zima ani ked mám iba tričko na sebe. Takéto niečo som potrebovala už veľmi dlho:D Trochu som si na ňu počkala, kedže boli sviatky, tak to bunde tvalo mesiac, ale konečne je tu. Okrem toho som chcela nejakú bundu s kapucňou, kedže všetky mám bez nej a kedže nenosím často dáždniky, tak sa taká kapucňa zíde:D Mám k tomu milovaný šál a dalšiu favoritku tohto leta, a to je biela čiapka.

Fotky sme spravili s mojou Kikuškou, ktorá si na mňa našla čas, aj ked tu bola len na chvíľku, takže si to veľmi vážim, a aj týmto jej chcem veľmi pekne podakovať:) Ona je tak úžasný a hlavne veselý človiečik, že s ňou strávený čas je úplne skvelý. Dali sme si potom raňajočky v San Domeničku, a kedže som tam už vyskúšala všetko a trochu som všetkého aj prejedená, moje nové fejvrit je granola s ryžovým jogurtom, či jak sa to volá to ryžové niečo:D Mňam.
Odo mňa všetko, posielam pusky!!

GIVEAWAY!!!!!







Parka: www.oasap.com
Šál: Primark
Rifle: Mango
Topánky: New Yorker
kabelka: klasika Mišo
Sveter: sekáč
S Kikuškou♥


16 komentárov:

  1. jéj Leňúch, krásne si to napísala, na teba si vždy rada vyhradím čas, aj keď som v KE len na chvíľu :* <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mohla by si dať presný link na ňu ?? :) ď

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super místo na focení a jsi opět naprosto nádherná <3 parka s tou šálou je skvělá kombinace, modlím se, až za týden narazím v Primarku na nějakou podobně skvělou!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak snad ano, lebo ta šála je najlepšia:) Potom napíš, či si našla:)držím palce:)

      Odstrániť
  4. mame rovnaku parku šal aj kabelku:DD milujem tvoj štyl :*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zase nadherna ako vždy !!!! :) kraaasna je ta parka 👌

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahooj pls aku maš veľkost ?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Lenka, prosim ta, vsetko v poriadku dojde ak si objednavas nieco z tej stranky? :D nemam velmi skusenosti s internetovymi obchodmi, ale tento ma celkom zaujal :) dík

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, všetko prebehlo rýchlo a hladko:) Určite odporúčam:)

      Odstrániť
  8. Si krááááásna! ty musíš byť svetovou topmodelkou! škoda ťa na Slovensku....

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...