My workout routine

Ahojte!!! Velkrát ste mi písali, či znovu natočím nejaké video o cvičení, či ešte cvičím, a pod.
Musím sa priznať, že po Číne som nepohla ani prstom:D nechcelo sa mi, bola som veľmi lenivá a ked som si mala predstaviť, že v tej zime mám vyjsť von niekam do posilky, to sa mi už duplom nechcelo:D Samozrejme, že už nemám 20 a už to pomaličky ide dole vodou, kedže som sa doslova prežierala (a hlavne na Vianoce), po Novom roku som začala opäť cvičiť. Upravila som aj trochu stravu, kedže som za celé vianočné obdobie zjedla jedinú zeleninu tú, ktorá je v zemiakovom šaláte:D Konečne som začala jesť viac zeleniny a ovocia a snažím sa obmedzovať, čosa týka sladkého. Chcela by som znovu odísť modelkovať, ale najprv sa musím dať dokopy:)

Začala som cvičiť, ale kedže stále robím, je to trochu ťažšie. Začala som zumbou, stepujem na stepperi tak trištvrť hodinku,nech sa tam vypotím a pridala som  hlavne posilovačky na nohy a zadok. Ak naozaj nemám čas nikam ísť po robote, tak aspoň cvičím doma. Našla som si na nete pár cvičení, ktoré mi vyhovujú a som spokojná:) tak Vám ich tu pridám. Viem, že pre niekoho cvičenie doma, nemusí byť cvičenie, ale mám aspoň pocit, že niečo robím so sebou:) Najťažší je ten pocit, ked sa musíte doma prezliecť z domáceho úboru, do cvičebného:D
Od utorka plánujem chodiť na box, takže sa už neviem dočkať!!:)Konečne využijem svoje boxerské rukavice, ktoré som dostala od Macka:) A ak bude čas, a budem stíhať, chcem zase začať chodiť cvičiť s trénerom, tak dúfam, že to budem stíhať s robotou... Ja si idem zabehať do posilky a posielam Vám pusky!! (Tu pridávam pár videí, ktoré ja cvičím, ked som doma:) pekný deň!!

A nezabudnite na GIVEAWAY!!!




                                         


                                         



8 komentárov:

  1. Super Leni, trošku si mě motivovala konečně začít cvičit, protože od Vánoc se vůbec nehýbu.. :/ :) Přeji pěkný den!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky musim zacit konecne cvicit a hlavne u toho vydrzet, tak snad se to podari :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, kde pracuješ Lenka? :)
    Ak to nie je tajnéééé :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som tiež po Vianociach začala cvičiť a iba doma:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělý článek, děkuju za tipy :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Některá cvičení znám, jiná ne - ty v nejbližší době vyzkouším :) Klidně bych byla pro, abys častěji uveřejňovala svoje tipy na zajímavá videa, ráda zkouším nové věci, takže inspirace se hodí vždycky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. a spominany clanok o akne??? mal byt tento tyzden..hmmm

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Som so dala tie cvičenia a našla ďalšie victorias secret ABS ,som skoro porodila https://m.youtube.com/watch?v=NfvD5yEFh28

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...