Milovaná vestička

Čauky! Som strašne rada, že sa zapájate do moojej Giveaway! Nečakala som, že za necelý deň, sa Vás už toľko nazbiera:) Veľmi ste ma potešili!:) Outfitový post je obyčajný,poskladaný z mojich momentálne obľúbených kúskov. Vestičku milujem a je to asi najlepšia vec, ktorú som si kedy kúpila:) Vyzerám v nej ako sivý medved´ko, ale to mi neprekáža:D K tomu mám nové rifle z Manga, čipaku, ktorú som dostala na Vianoce a ostatné už poznáte:)
Kedže teraz často pracujem a Simonka sa učí, je ťažké niečo spolu nafotiť, takže ako aj dnes, mali sme asi 10 minút, hrozné svetlo a divne nastavený foťák..neviem prečo, ale aj ked upravujeme jas, fotky sú strašne tmavé a kedže ja som antitalent, musíme to nejak zistiť, ako to zmeniť:D

















20 komentárov:

  1. Leniiiiiiiiiiiiii :*. Prekrásna veľmi ti to pristane. Raz ti tú vestu ukradnem. Isto. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha:DD To aby som si na teba davala pozor Juli:) :-*

      Odstrániť
  2. Kráásna vestička ! :)
    Kde momentálne pracuješ ?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lenka odkiaľ máš vestu? je prekrásna! už dlho hľadám nejakú ale stále neviem nič ideále nájsť...už dokonca uvažujem nad kúpou z aliexpress ale tam riskujem, že mi príde domov požuvaný medveď v tom lepšom prípade...v tom horšom možno nejaky hroch a lá medveď...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahha pobavil ma tvoj komentár:) No ja som si ju kúpila v Číne, takže ti nepomôžem a po mojej skúsenosti s kožušinami cez net, by som si už žiadnu neobjednávala určite, lebo to nedopadne dobre:) a dakujem:)

      Odstrániť
  4. úžasný outfit :-). a ty jsi celá úžasná ^^
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. leni, kde pracujes? mas nejaky zaujimavy job?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. obyčajná brigáda v auparku:) nehladam si zatial ešte normáálnu robotu, kedže chcem ísť opať do Číny:)

      Odstrániť
  6. Riadne kraaasna si Lenka, ❤ včera ked som ťa uvidela v auparku tak som sa rozplakala a musela som ist 50 krát okolo pupy aby som ta videla ešte .. Vadilo by ti kebyže prídem za tebou a odfotim sa s tebou ? :DDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jezisi!!! Uplne di ma dojala!!! ❤️❤️ To je krasne, boze❤️ Nesla si nahodou aj s nejakou kamaratkou? A nedrzala si si raz usta?:)nie si to ty?:) a urcite sa s tebou rada odfotim! Nabuduce nevahaj:)

      Odstrániť
    2. Ano ano to som ja :DDD tak teda nabudúce prídem ❤

      Odstrániť
    3. Lenka aj ja chcem s tebou fotku ale hrozne sa hanbim! :D ty si taka krasna :D

      Odstrániť
    4. Nemas sa coho hanbit:) ja sa budem len tesit a aj si to dam rovno na blog, tak nabuduce ma staci niekde odchytit:)

      Odstrániť
  7. ahooj Leni, mam taku otazočku, vytovrila som si blog cez google...avšak neviem sa s tym dalej pohnuť..ako si tam mam upravovť hlavičku, bočne panely, pismo v texte ako mam zformatovať..bola by som ti veľmi vdačna za manual, pripadne nejaku stranku kde to je popisane..podľa čoho si to robila ty :) dakujem krásne..určite tym pomôžeš aj inym čitateľom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Simi, ja toto vobec neviem:/ Mne cely blog formatovala a robila kamaratka Lucka Gašparíková má na fb...ona vie spravit cely blog a povies presne, co by si tam chcela za nejaky poplatok, ak chces do toho investovat..inak by som sa ja nepohla:)

      Odstrániť
  8. Ahoj preco ta laka prave Cina..co tak modelka a Taliansku? Ta krajina ta tak nelaka? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. popravde, ani velmi nie:) po prve, nie som dostatocne vysoka a nemyslim si, ze som typ na Milano:) Ako clovek nikdy nevie, este som to ani neskusala, ale pre mna je srdcovka cina:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...