Maj sa rok 2014 a vitaj rok 2015♥

A rok 2014 je za nami! Ako ste ho strávili?? Ja som bola v Tatrách, s Eguškom, Mimkou a Romanom. Už si bez nich neviem ani predstaviť Silvester.. už je to naša tradícia:) Celý výlet, ako aj večer bol skvelý!!
A teraz k repitulácií.
Ani neviem ako tento rok zbehol, ale bolo to strašne rýchlo.. Roku 2014 môžem podakovať za to, že som si splnila všetky svoje sny. Veľa som cestovala... navštívila som Singapur, ktorý ma vždy lákal, strávila som pracovných 6 dní vo Frankfurte, Bola som na koncerte Miley Cyrus, Justina Timberlakea, zoštátnicovala som a stala sa Inženýrka, výletovala som vo Viedni a v Prahe, zažila som nezabudnuteľnú dovolenku v Taliansku, opať mala možnosť vycestovať do Číny, a na tento trip nikdy v živote nezabudnem, lebo som bolo najlepšie na svete!! Zakončila som to výletom do Londýna, kde som videla môj vzor Candice a toľko celebrít,  ako nikdy v živote:)

V roku 2014 som stretla naozaj úžasných ľudí, za čo som veľmi veľmi vdačná..a taktiež som si uvedomila, kto je môj naozajstný kamarát a kto nie:)
Som neskutočne vdačná za všetko, čo som tento rok dosiahla, čo sa mi splnilo..že bývam s chlapcom, ktorého zbožňujem, milujem svoj blog a všetkých Vás, mám skvelú sestru a mamku.
Nemôžem byť šťastnejšia a dakujem všetkým, ktorí boli mojou súčasťou roku 2014.

Dakujem a už sa neviem dočkať na rok 2015!!!


Malé zhrnutie pár posledných outfitov :)




väčšie zhrnutie:)

6 komentárov:

  1. Všetko naj v novom roku a veľa inšpirácie pre blog!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Len to najlepsie do noveho roku Lenka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ty si to mala naozaj pestré. Krásny nový rok 2015!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lenka ty uz sa nekamaratis s Miskou Kovalcikovou?Neurobite spolu outfitovy post??:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Měla jsi skutečně úžasný rok plný krásných zážitků! Všechno nejlepší do toho dalšího :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dakujem Vám krásne dievčatá!! Všetko len to naj aj Vám!!.-**

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...