High Tatras

Ahooooj!!! Mám tu pre Vás pár fotiek z Tatier, kde som bola na Silvestra. Strávili sme tam 3 dni a bolo úplne skvele. Sama sa čudujem, prečo nechodíme do Tatier častejšie. Jediné, čo mi na to nevyhovuje ja tá zima:D Ale tak to k tomu patrí. Bolo -15 a viac, ale celkom sme to zvládli. Ja som si deň predtým musela ešte kúpiť nejaké topánky, kedže ja žiadne také teplé nemám:D A dokonca mi bolo teplejšie ako ostatným v Timberlandoch. BTW neviete kde kúpim Timby v nejakej dobre cene? Lebo tu na Sr sú ceny trošku prehnané oproti iným štátom podľa mňa, aspoň čo som videla.  Čomu som sa veľmi tešila, že som sa bola klzakovať:D Kedže sme nezohnali sánky a nikde ani nemali na predaj klzáky, šmýkali sme sa po kopci na igelitke:D Ale išlo to super aj tak:) Vrátila som sa do detských čias:D Čo pre mňa bolo najhoršie, bola cesta lanovkou zo Štrbského plesa na Solisko. Kedže mám panický strach z výšok, bolo to pre mňa utrpenie a aj som si poplakala od strachu:D Nebola to tá typická lanovka, kde ste v takej uzavretej gule, ale obyčajná sadačka neuzavretá s jednou rúrkou na držanie. Hrôza! A zima bola hore brutálna. podľa mňa aj -30:D Až mi ruky krútilo. Na vrchu sme sa pofotili, hodila som do seba Jagermeistra, nech sa tak nebojím, bolo mi zle od žalúdka, unikla mi aj nejaká slza, ked som si predstavila, že tam mám ísť dole s lanovkou. To bolo ešte horšie a už to nechcem nikdy zažiť. Viem, som strachoput, ale každý má strach z niečoho a moje to vyhrali výšky:/
V Tatrách bolo skvele aj vdaka Mimke, Romankovi a Eguškovi:)
A čo vy, chodíte často do Tatier?:)
XOXO




























17 komentárov:

  1. V Tatrách som bola v lete ale aj takéto zimné sú krásne! A aká si chutná na tej fotke z lanovky :DD <3 A za tip na výhodnejšiu kúpu Timberlandov budem vďačná aj ja! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeeem za "chutnú" :D To už som bola vyplakaná:D a snád niekto poradí tie Timby:)

      Odstrániť
    2. aj v Deichmanne súú, teda boli ešte skôr..:-) na nete musia byť..:-)

      Odstrániť
  2. Musím sa priznať, že keď som doma tak mám Tatry takmer pod nosom ale nechodievam tam tak často ako by trebalo. Každé leto si neodpustíme nejakú tú túru ale v zime to málokedy vyjde. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Leni, ja som na tom s tou vyskou tak isto. A tiez mam uplakanu skusenost s lanovkou :DD a co sa tyka bot, tak myslim, ze v madarsku zvyknu mat take doost velke zlavy na ne. :) skus

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej, dakujem za tip, snad sa do Madarska dostanem:) a vidim, ze nie som jedina uplakana:D

      Odstrániť
  4. Super fotky a nadherne botičky!!!kde sinich kupila?? ����

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lenka Lenka :D ach nečudo že ti bola zima, do tatier sa totiž v legínach nechodí ;) kúp si poriadnu bundu a bude ti teplúúúčko

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To boli hrubé legíny do zimy a pod nimi som mala ešte dvoje pančuchy:) Takže na nohy mi zima vôbec nebola:)

      Odstrániť
  6. teraz si ma pobavila :'DD to kde si videla ist takto do Tatier :D viem ze nie si volaka namyslena panicka ci co ale takto sa fakt nechodi do Tatier :D skus si do buducna kupit poriadnu vetrovku a oteplovacky...ja ich sice neznasam ale do Tatier sa ti zidu :) ja si Tatry a lyžovacku bez nich predstavit neviem :D ale palec hore (y) pobavila si ma :D dobre ze si tam nezamrzla :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved ja viem:) Ale kedže ja nelyžujem a nevykonávam žiadne zimné športy, kupovať oteplovačky a lyžiarsku bundu mi netreba:) Akurát na klzakovanie som si požičala mamkinu súpravu:) A zima na teplo mi nebola, lebo som bola ateplo oblečená, akurát na tvár a ruky:)

      Odstrániť
  7. Ahoj Lenka, nemáš náhodou skúsenosti s objednávaním bieliacich pásikov crest z ebay? na svk sú veľmi drahé ....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, áno! Objednávala som si ich niekoľkokrát stamad, čiže nevidím v tom žiaden problém, kedže ako na Sr sú predražené:) Určite len odporúčam cez ebay, ale pozri či sú z Usa alebo Číny:)

      Odstrániť
    2. A mozu byť aj z Poľska a UK ?..ja viem že blba otázka ale fakt s tým nemám skúsenosti :D

      Odstrániť
  8. aký ma zmysel mať čiapku tak, ako ju máš ty?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D kazdy nosi ciapky, ako mu vyhovuje:) tato ma divny strih a nijak inak ju nosit neviem,ale aj keby, tak mne sa to paci a nie som jedina na svete, co to takto nosi:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...