Hair treatment

Ahojte! Dnes tu som s nejakými novými výrobkami na vlasy, ktoré som si zadovážila za posledné obdobie. Kedže si farbím vlasy, musím sa o nich nejako starať. Na Vianoce som dostala od mamky tabletky na vlasy. Budú to už štvrté. Predtým som brala Revalid, Donnahair, Forcapil. Avšak veľmi mi nepomáhali a hlavne po Forcapile ma bolelo brucho a nesadli mi. Momentálne mám Viaderm. Beriem to ešte len týždeň, tak nevidím nejaký veľký rozdiel:D Som však zvedavá a napíšem Vám o mesiac. Avšak vidím, že mi začali rásť nové vlasy, lebo mám tých malých milión. Predtým som si dávala Dixi ampulky na rast vlasov a výživu, tak to bude asi z toho.





 Dalším výrobkom je tip od mojej kolegynky Lucky, a to malinový ocot. Hned, ako si o tom napísala na fb, som zisťovala, čo je to zač. Stálo to 3,50 v Yves Rocher. Pomáha to na lesk vlasov, vraj sú krásne žiarivé a voňajú po malinách. Zajtra si umývam vlasy, tak sa už neviem dočkať! hned Vám o tom napíšem!



Na veľmi silne poškodené vlasy, je tento "krémik". Dávam si to po žehlení, alebo pred a píše sa tam, že to dokáže zachrániť aj veľmi zničené vlasy. Stálo ma to tiež nejaké 3 eurá a neviem si to vynachváliť! Lebo nemám žiadne rozštiepené končeky a celkovo vyzerajú zdravo.


A posledným je olejček od Lorealu, kde je viacero olejov a hydratuje to Vaše vlasy. Dávam si to hlavne na celé vlasy večer, ked viem, že si ráno budem umývať, alebo zmením Gilsskur a dám si to po žehlení na celkové uhladenie. Okrem toho to kááásne vonia!




A čo vy? Máte nejaký tip na zázračnú vecičku na vlasy, bez ktorej sa nezaobídete?:) napíšte mi do komentáru!:) Dakujem a posielam pusky:-**


13 komentárov:

  1. všetko som vyskušala a malinovy ocot bol pre mna najvačšie sklamanie:( vobec nič to nerobilo akurat mi to vysušilo vlasy:( teraz mam gliskur fialovu radu sprej aj bbcrem na vlasy(rovnaka sada) a je to super:) plus kerastase olej:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No musím povedať, že ten malinový ocot ani mne nespravil dobre:/

      Odstrániť
  2. Ja odporúčam olejček od Baley, ja si ho dávam na polosuché vlasy ale môže ísť aj na suché:)
    Vrelo ti ho odporúčam.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som prednedávnom vyskúšala (aj napriek vyššej cene) CHI silk infusion a jednoznačne ho nemám posledný krát! To je pre mňa naozaj zázrak vo flaštičke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja od kedy používam šampóny a prípravky bez parabénov, silikónov a sulfátov, nemám s vlasmi žiaden problém. Nakupujem už len v Yves rocher a Manufakture:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pre mňa sú záračné vecičky na vlasy L´OREAL PROFESSIONNEL a Macadamia Natural Oil, ale aj obyčajný kokosový olej.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Leni, odfarbujem si svoje tmavo-hnede vlasy na blond uz asi 5 rokov.... pred rokom som ich mala uz tak znicene, ze sa stacilo dotknut pramienku a ten sa v ruke zlomil ... plakala som za svojimi uzasnymi vlaskami a vtedy som sa dostala ku kadernicke (ktora je byvala sestricka kozneho oddelenia) a ta mi odporucila pantenol ... kupila som si obycajny pantenol sprej co sa pouziva na popaleniny a kazdu sobotu vecer som si ho votrela do vlaskov a sla spat ... na druhy den som ich normalka umyla ... po pol roku mam na hlave 3krat tolko vlasov ako predtym ... zostrihala som vsetky znicene a aj nadalej ich odfarbujem na blond setrnym sposobom ... pokozka na hlave sa mi krasne zahojila a posilnila :-) odporucam penovy pantenol v spreji vsetkym odfarbenym blonckam! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Glisskur jsou podle mě jedny z nejlepších věcí na vlasy.. Ještě jsem nepotkala nikoho, kdo by si to nechválil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kerastase olej stoji sice 30eur ale je to kvalita a vydrzi velmi dlho :) odporucam!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som dostala na Vianky CHI silk infusion. Je to taky olejcek aaaa pouzila som ho zatial len parkrat ale nedokazem si ho vynachvalit ;) uplny zazrak :D myslim, ze len v kadernictvach sa to da kupit

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja pouzivam Glisskur tiez, krasne vlasky robia :) ale bez coho si neviem uz predstavit umytie vlasov je uzasny balzam na vlasky - WELLA REPAIR (bielo-ruzovy) pouzivam ho uz par rokov a je to top.. vzdy ho kupujem ked je v akcii :D ale nadherne, leskle, nadychane vlasy mi to robi tak tiez vyskusaj, mozno sa ti tiez zapaci ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj prosím veľmi o odpoved ! Pomohli ti tie tablety viaderm ???

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...