Favourite parfume:)

Ahoj!! Ako sa máte? Ked som dnes rozmýšľala, o čom som ešte nepísala na blogu, tak mi napadlo, že o oblúbených voňavkách:)
Čo sa mňa týka, milujem svieže vône. Také, čo mi pripomínajú leto. Neznášam ťažké vône, typu chloe, a podobné. Pre mňa najhoršia je asi Lancome La vie est belle..Toto mi nerobí dobre, ked to cítim:D A najhoršie, ked to má niekto na cvičení, napr na zumbe a ja stojím za tou dotyčnou a vtedy idem odpadnúť:D Samozrejme, každý máme iný vkus, nechcem nikoho vkus urážať alebo niečo, je to len môj osobný názor:) každému sa páči niečo iné:)

Pár voňaviek, ktoré mám u seba doma, ostatné som bud povyhadzovala alebo sú ešte u mamky.




Odkedy sa "voňavkujem", odskúšala som už asi milón vôní, pretože som so žiadnou nebola stotožnená...Preto mi rôzne voňavky pripomínajú určité obdobia.
No moja favoritka je určite Moschino I love love. To je vôňa, ktorá ma vystihuje, cítim sa s ňou najlepšie a neviem sa jej dovoňať:D
Na druhom mieste je Britney Spears Fantasy. Na Slovensku sa už nedá zohnať, ked tak ešte na letiskách v duty free shope. Táto vôňa mi pripomína obdobie, ked som bola na Miss Universe, na Cube a v prvej Číne:) Je trošku ťažšia a sladšia ako som zvyknutá, ale je úplne prekrásna a často sa mi aj stávalo, že ma ľudia vo vlaku, alebo v obchode zastavili, že čo mám za voňavku:D

Na treťom mieste je moja terajšia, ktorú mám od Julinky a je to Victorias secret Angels. Ani neviem, k čomu by som to prirovnala, ale je to nádherné. Čo sa týka vôní, VS je expert na vône presne také, ako mám rada. Už ani neviem, koľko mám tých telových sprejov, ktoré sú dokonalé. Avšak najlepší je fialový Love Spell, to mi pripomína zase Ameriku:) Okrem toho ešte Luscious Kisses, Cherry, Mango temptation, Sheer love, Strawberry & Champagne sú prekrásne!
Z toaletiek ešte Incredible daring a plánujem si najbližšie kúpiť Bombshell.

Dalšie moje favoritky sú Moschino Funny, D&G light blue, Moschino Pink bucket, Marc Jacobs Dots, Versace Bright Crystal a všetky druhy Escada.
A ešte pikoška, napríklad modrá adidas voňavka mi pripomína obdobie, ked som sa dala dokopy s Eguškom a on mal vtedy S8 z oriflame, či skade.. Ked ucítim tieto dve vôňe, to ako keby som sa vrátila o 8 rokov dozadu a prvýkrát si s ním dala pusu:)

Ako ste na tom vy? aké vône máte radi a používate?:) Cmuky:-**

a nezabudnite sa prihlásiť do Giveaway!!!


10 komentárov:

  1. Lenka ak ti môžem poradiť, skús ísť niekedy do parfumérie a just! vyskúšaj zelenú toaletnú vôňu chloé l´eau de chloe , možno zmeníš názor pretože táto vôňa je extra svieža - čistá začínajúca jar a budeš prekvapená. Pre mňa je jednoznačne naj táto chloé a potom klasika chanel chance eau fraiche - tieto vône striedam. Kedysi som však bola zamilovaná do vône o dosť lacnejšej - Kate Moss ale bola pre mňa neprekonateľná rovnako ako aj Incanto (dlhé roky).
    Každý máme iný frňak, takže ešte šťastie, že je na výber toľko vôní. Ale jedno nepochopím, ako si môže niekto na seba počas cvičenia dávať vôňu, to je mimo môjho chápania fakt.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Incanto sa vždy páčilo aj mne, to som tiež niekedy používala:) a pôjdem vskúšať tú chloe, ked hovoríš, že je svieža:)

      Odstrániť
  2. Ja mám tiež radšej sladké vôňe, ale občas siahnem aj po korenistejšej:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. lenka a ty este citis tie vone? pozeram, ze mas tam 3 tie moschino vone, ja som napriklad vypotrebovala uz asi 6 tych istych beyonce heat parfemov a mala som obdobia, kedy som ani necitila, ze si nieco na seba striekam :D .. a to sa mi niekedy nestava po vacsom pocte, ale uz napriklad aj v polke parfemu! :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Praveže necítim, takže preto to obmieňam, ale ked si kúpim Moschino znovu po tak 3 mesiacoch, tak ju opäť cítim:)

      Odstrániť
  4. Lenka odporucam ti vonu od Morgan Love je to presne ten typ voni ako je moshino alebo escada svieze sladke dievcenske :) musis vyskusat!!:-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anoo?? Tak určite na ňu pôjdem! Dakujem za tip!:)

      Odstrániť
  5. Taky mám raději svěží vůně a ty těžké moc nemusím :) Já mám aktuálně velmi oblíbenou vůni Intense pour :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lenka ak mas rada svieze, tak viacere vone od Juicy Couture, Escada Joyful, Marc Jacobs Daisy Dream a Dior Addict toaletka by sa ti mali pacit :)) a chloe je ten najvacsi smrat co moze byt, s tym uplne suhlasim :) a versace bright crystal ma teraz novinku, je este sviezejsia tiez je krasna :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...