"Co dúm dal" Koláčik

Ahojteee!!! Tak som sa dnes rozhodla, že niečo napečiem. Od rána som sa nevedela rozhudnúť, že čo vymyslím:) Najprv som upiekla Granolu, aby som mala čo na raňajky:)
Koláč, ktorý som upiekla je nejaký mix všetkého, čo som doma našla:D

Na spodok potrebujeme:
- Ovsené vločky
- strúhaný kokos
- Raw kakao
- med

Plnka:
- krémový syr, ja som použila nejaký Abc z Tesca
- jemný tvaroh vo vaničke 0,5 %
- 1 vajíčko
- 1 lyžička arašidového masla
- raw kakao
- trochu pomarančového džúsu
- 2 tabletky umelého sladidla ( ja som dala 1 a nebolo to veľmi sladké), takže by som dodala bud med, alebo trstinový cukor, alebo agave:)

V miske zmiešame ovsené vločky, kokos, kakao a med. Všetko som dávala od oka, pretože som si to nijak nevážila. Muselo to byť také pozlepené, aby sa dal plech vystlať. Výška asi 1 cm. Podstielku, som dala zapiecť na 10 minút na 170*. 
Zatiaľ som použila mixér na rozmiešanie tvarohu, syru, vajíčka, sladidlo. Dala som to na vychladené vločky a polku som rozmiešala s kakaom a arašidovým maslom a pridala trochu pomarančového džúsu, aby to malo takú správnu chuť.

Dala som zapiecť na 35 minút na 175* a hotovoo!! Na to, že som si pomixovala všetko, čo sa mi tam hodilo, to je ku podivu chutné. Ale mohla som to viac osladit, tak nabudúce budem vedieť:)

Ak to budete robiť, napíšte mi, či Vám vyšiel a chutil:)








7 komentárov:

  1. Mňamka, mohla by som skusiť :)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No vypada skvele, budu si ten recept muset zalozit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. MŇÁÁÁM ( aj mňau! za takým koláčikom :D ).....určite vyskúšam, pretože je to recept presne pre mňa - je easy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzerá to úžasne, si veľmi šikovná :) ja sa radšej pečeniu a vareniu vyhýbam :D

    Na mojom blogu práve prebieha valentínska giveaway, všetci ste vítaní! ;)
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Určo to doma skúsim.
    www.svetsmatou.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty si multifunkčná žena. Koláčik bol výborný, pridala som na vrch jahody a banan. Chválim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej, potešila si ma, že si ho robila:) A dakujem:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...