Zhrnutie týždňa

HO HO HO!!Ako sa máte po sviatkoch? Prinášam Vám malé zhrnutie posledných 2 týždňov:) A už spomínané fotky. Ja zajtra odchádzam do Tatier a má tam vraj byť -20 stupňov... Ved ja ani neviem čo sa oblieka do takých mrazov a nič také ani nemám:D Tak to sa teším:D
Brišiačky♥
S Julinkou

Posadnutosť cheesecake-om v Domeničku




So Saškou

pekný rúžik?:D


Po varenom vínku je najlepšia pizza s kilom cesnaku( doslova)

Môj "ajoj" odkaz v  Plzenskej reštike:D

Ked Eguško prevzal moje žezlo a povešal prádlo:D


Ked dievčatá stavali stromček a ja som sa pozerala


Milujem svoj VS župan♥

Kávičku?

Taký normálny večer

S mojou nežnou L

Neviem či má niekto lepšiu sestru..ako je ona♥

Kaska a jej "uprimný" úsmev na kameru:D

Konečne som stretla moju Danu a sme sa aspoň na chvíľku opustili:D


Každoročná tradícia u Mackovcov na Vianoce

Macko a Daisy

Nie sú Vianoce bez : Ako vytrhnúť veľrybe stoličku...dakujeme youtube!!



Mamkin stromček

Niečo z mojich darčekov

Hej, podobáte sa..nie ste náhodou sestry?



MILUJEM TOTO!! KAPSA SO šALáTOM OD BABKY!!




Raňajočky

Ked máte dokonalú kamarátku, ktorá Vám napíše niečo také...bola som dojatá♥



nejaká zmena??
Čaute! 

7 komentárov:

  1. Paradny usmevny clanok :) tie tvoje su vzdy tak super optimisticke ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeem:) tak snažím sa, aby to bolo optimistické, aby som do toho vložila seba:)

      Odstrániť
  2. Se sestrou jste si opravdu hrozně podobné.. a obě dvě krásné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mně se líbí chlapské věšení prádla :D ta košile :D ... já vždy musím mít vše dokonalé pověšené natřepané aby bylo jednodušší žehlení, nebo žádné :D ... takže pokud věší prádlo můj přítel tak vždy chodím a upravuji to :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja nežehlím:) nemám na to čas, už odmalička, takže ja som zvyknutá, aj ked som trochu pokrčená:D

      Odstrániť
  4. Asi jsem se zamilovala do tvých krásných kukadel :) jsi moc krásná ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...