Zhrnutie týždňa

A je tu opäť koniec týždňa!! Ja nechápem ako rýchlo to beží...Ja akože nemám kúpený ani jeden Vianočný darček, hej?:D Ešte ani len vymyslený, že čo pre koho:) No mám čo robiť:)Tento týždeň som sa akurát stretla s mojou Julinkou, zašla so Zuchom naobed, asi 3 krát som bola na trhoch:) Milujem tú atmosféru počas Vianoc, to je asi jediné obdobie, kedy som nadšená z Košíc:D Tento týždeň som začala opäť pracovať, tak to nejak vyšlo a ja aspoň nesedím doma:D Mám v robote skvelý kolektív, takže je to taká práca hrou:)  Okrem toho som sa nechtiac objavila na dailymail.co.uk v zábere s jednou modelkou z Victorias secret:DDD hahha
To je tak asi všetko a viac fotky:)




Traffalgar square

Westminister station



Winterwonderland

Eguško a kolotoče




Nonstop♥♥



Moja Agata a jej odkaz:D

Emka a jej gratulantky:D

Som najviac pyšná na moju Julinku a jej Marie Claire cz♥

Taký fajný obed ako zo školskej jedálne:D

A takto by to malo vyzerať:) Geronimo...mňam!!

Americký úsmevík:D









peknú kypťu ruku tu mám

Jasmine Tookes♥


Takto som čakala na VS modelky:D


Odkaz pre moju Agatu:)

9 komentárov:

  1. Krása :) Najmä záver článku. Inak, kto vie. Možno vďaka takejto random fotke budeš na ich mólach stáť ty :P

    Srdečne ťa pozývam na *GIVEAWAY*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kde robíš? zase v Oodjii? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj,preco nejdes na casting Victoria Secret? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuj, lebo tam sa ludia z "ulice" nedostanu:/ Musela by som byt svetova topmodelka, a byt v najlepsej agenture, aby ma tam pozvali:)co nie som, takze to nie je mozne:/

      Odstrániť
  4. ...aleboo do Nákupných maniačoook..rada by som ta tam videla juuuuj :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nad tym som uz uvazovala:) Mozno v buducnosti, aj ked sa trosku bojim:D

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...