When all my dreams came true- part 1

Tento týždeň bol neskutočný!! Včera som sa vrátila z Londýna a musím povedať, že som naozaj veľmi veľmi šťastná a ja som dôkaz toho, že ak niečo naozaj veľmi chcete a myslíte pozitívne, tak sa to aj splní...:) Ja som od leta vedela, že pôjdem do Londýna, ked tu bude VS prehliadka..Nie je žiadne tajomstvo, že milujem celé VS a hlavne moju Candice. Každý ma v živote iné vzory..niekto spevákov, hercov a ja mám modelky. Candice milujem cez 6 rokov a je to môj najväčší vzor. A ja som vedela, že ju v Londýne určite uverím. Keby mi niekto povedal, že sa so mnou staví o milión eur, že ju neuvidím, ja by som sa stavila, pretože ja som tomu tak verila, že ju uvidím ako ničomu na svete:) Začnem všetkým poporiadku..všade som zisťovala, aký budú mať modelky plán v Londýne, či nepôjdu niekde do obchodu alebo niečo..a nikde nič nebolo..no ked som pred letom zistila, že oni sa fotia v obchode na New Bond street, skoro ma porazilo, že som to zmeškala. S egom sme bývali v časti Peckham, čo je trošku zvláštnejšia štvrť:) Boli sme tam s Egom jediní bieli šírom krážom:) Boli tam samí černosi a toľko som ich nevidela ani v Amerike. Poobede sme sa vybrali do VS obchodu, kde som sa všetkého dotýkala, kedže tam boli len pár hodín predomnou:) Skúšala som si aj koženku, čo mali na sebe, lenže 500 eur je trošku veľa a bola brutál veľká:/ Prvý sen, čo sa mi splnil je, že mám konečne župan..chcela som ho už 4 roky, ale je to dosť veľa peňazí na župan, tak som to vždy radšej nejak inak využila.Ked som si ho skúšala, cítila som sa jak kráľovná:D Po obchode sme chceli ísť na miesto, kde mali nácvik, lenže z instagramu som zistila, že išli na nejaké BFA..hned som si zistila, čo to je a kde sa to koná:D (Viem, som divná, ale mne to za to stálo:). Cestou tam sme videli premiéru Hobita so všetkými hercami, dávali tam rozhovory. Prišli sme s Egom pred London Coliseum, kde sa to konalo..Všade červený koberec a sbskári. Ale inak nič..až Ego mi povedal, že zozadu je veľa ľudí..a kde je veľa ľudí...tam sa niečo deje:D Prepchala som sa do prvej rady medzi paparazzov:D Čakala som tam asi hodinu, ked hviezdy začali vychádzať..ked vyšla prvá Isabeli Fontana(z VS), úplne som sa roztriasla..A potom nasledovali Kylie Minoque, Anna Wintour, Cara delevigne a Kendall Jenner( pri Care som bola tak v šoku, že si ani nepamätám jak prešla:D), Rita Ora, Chiara Ferragni, Ellie Goulding, Harry Styles, asi 5 VS modeliek- Karlie Kloss, Karolina Kurkova, Lily Donaldson, Joan Smalls, dalej Olivia Palermo a ešte kopec slávnych osobností. Pofotila som sa s kým som mohla a asi po 3 hodinách som šla domov..Kedže je v Londýne brutálna zima..mala som denne na sebe 7 vrstiev..strašná zima!!! Ked som sa fotila s Ritou Orou, ani som nás nevedela odfotiť, jakú som mala zmrznutú ruku! Večer sme prišli na hotel a pripravili sa na večer, kedže na další deň sa konala VS prehliadka a ja som sa chcela ísť pozrieť pred tú budovu.. Samozrejme, nebola som na prehliadke..nemám 10000 libier a nijak som to nevedela vybaviť...ale o rok som tam na 100 percent..to VáM Tu hovorím:)

Je to dosť dlhý článok, takže rozdelím to na 2 časti. zajtra tu budete mať video z Londýna a  porozprávam Vám ako som videla všetky VS modelky a hlavne moju Candice:)

Ellie Goulding

Rita Ora









Sara Sampaio

Chiara Ferragni


Chiara again


Cara

Kendal



Traffalgar square

Camden Town






Tento je môj♥





S Candice máme rovnaké topánky:D

Rozhodla som sa začať zbierať PINK psíkov:)


13 komentárov:

  1. Len tak ďalej. Sny si treba plniť. Iba my šialenci si ich splníme :))
    Župan si si kúpila ? Koľko ťa, prosím ťa, vyšiel ?

    *GIVEAWAY*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to musel byť neskutočný zážitok! VS zbožňujem!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja chcem taký vianočný stromček :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. och leni, ty si šťastko :) ... straaašne sa tešim s tebou :) a prajem ti nech sa sny plnia ďalej ;) ... (fotka s ritou nomaňe odpadnem !!! ;) )

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wau! to je brutálne! aj ja chcem! :D
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. S Ellie vyzeráte ako sestry:)
    Tam by som sa isla pozriet:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky! Som veľmi rada, že sa ti splnil taký sen!! :) Muselo to tam byť super :))
    Fashion Passion by Erika - Pozývam aj na práve prebiehajúcu GA o mnoho produktov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Týjo super, závidím! :)

    http://www.gohard.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak to je opravdu splněný sen :) moc hezké až zavidím :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. myslím, že teraz máte rovnaký aj župan:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...