Vrana je späť:)

Ahoj!!!Ako sa máte? Ja sa mám úžasne:)Posledné dni som veľmi veľmi šťastná:) S celým svojím životom, s ľudmi, ktorých mám okolo seba, s mojim snami, ktoré sa mi všetky splnili a hlavne s Vami. Neviem čo sa stalo v Košiciach, odkedy som prišla z Číny, ale toľko ľudí koľko za mnou chodí,ked niekam idem,(hlavne posledné dni) že čítajú môj blog, je až neuveriteľné:) Je to  skvelý pocit a ja ani neviem ako sa mám zachovať, ked niekto za mnou príde, že ma pozná a číta môj blog:D  Ja si to neskutočne vážim a úplne Vás zbožňujem všetkých, že Vás tu mám a stále Vás to baví♥♥ 
 Je to úplne krásne a milé!!
DAKUJEM!!!




K outfitu by som chcela dodať, že som konečne vytiahla moju "vranu":D Pracovný názov pre kožuch:D V ktorom ma zo všadial prefuklo, kedže má krátke rukávy a celý je krátky, ale milujem ho:D Kúpila som si ho minulý rok v Mangu aj s nohavicami, ktoré mám na sebe. Košeľu mám z Číny a je to úplne zvláštne, kedže ja košele vôbec nenosím, túto by som nosila každý deň lebo je úplne fajnučka a pekná:D A kabelka a topánky sú moje obľúbené combo teraz:)



















Kožuch: Mango
Nohavice: Mango
Košeľa: z Číny
Kabelka: Mišo
Náušnice: z Číny


10 komentárov:

  1. To je krásný! Ten kožich ti strašně sluší a jsi vážně snad jediná, na kom se mi opravdu líbí. Paráda <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. parádny kožuch! vyzeráš v ňom super!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juj tie nohavice! Krásne! Mango mám rada, musím tam opäť vybehnúť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie boty sa mi teda vôbec nepáčia a ten kožúšok tiež ale na niektorých to vyzerá fakt úžasne ako na tebe, proste na niektorých to ide :D je super pozerať sa na tvoje fotky, tiež by som ťa chcela stretnúť a spraviť si s tebou fotku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzeráš skvele :)) Ale dnes Ti teda ten kožúšok nezávidím, veď v KE fučalo ako o život :D :) A na tej prvej fotke máš tak krásne oči :))
    Fashion Passion by Erika - Pozývam aj na práve prebiehajúcu GA o mnoho produktov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. preco si sa tak radikalne ostrihala Lenka?:) a kde chodis na farbu?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vypadáš v tom skvěle :) a kožich je úžasnej <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Keď ťa vidím naživo, tak to ako keby som videla nejakú celebritu! Zbožňujem ťa! <3

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...