Red hat

Ahojky!! Nový outfitový post se hlási..  Fotky sú fotené s Bekou a Kikou, čo sme fotili ešte pre trendbook. Klobúčik mám požičaný od Beky, inak je všetko moje:) Fotili sme to  v septembri za dobrého počasia, takže je to také menej zimné:D Šaty mi mamka priniesla z outletu Manga v Španielsku, a aj ked sa mi najprv nepozdávali, už sa mi páčia:) . Joj, viete jak by som chcela taký outlet tu? Je to brutálne veľký priestor, kde sú veci zo všetkých obchodov, ktoré sa nepredali asi so 70 %- 90 % zľavami. Ved ten kabát (moja vrana) ma stál 10 eur! Je to raj hlavne na kabáty..hlavne ked som si kúpila kabát za 150 eur  v Ke a tam ho mali za 20:D To tak potešká:D A k tomu tie topánky...och..už sa opäť dostávam do nakupovacej predstavy♥..ale musím povedať, že som už niekoľko týždňov "čistá" a nič som si nekúpila..V Číne som sa totižto veľmi opustila a dodnes to nemám kde doma uskladniť:D Už nič nepotrebujem aspoň rok, iba ked tak šál..neviete kde majú nejaký pekný "tartanový"?
A inak! Máte už vianočné darčeky? Ja ešte žiadne a netuším, čo komu kúpiť:/ Nejaké rady? 

P.S. Plánujem spraviť Vianočnú Giveaway...viac info čoskoro:) Cmuk!






Klobúk: Beka
Šaty: Mango
Koženka: z Číny
Topánky: Terranova
kožušinový golier: H&M
Kabelka: starý dobrý Mišo

24 komentárov:

  1. Ja som si kúpila tartanový šál v Terranove v Auparku ( KE ) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, si krásna.. :) A ten ofit sa mi veľmi páči, ten klobúčik je ako čerešnička na torte, krásne oufit oživuje. *BIG LIKE*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásna? A čo je na nej prosím ťa krásne? Ešte aj to oblečenie je nevkusné..

      Odstrániť
    2. Tiež by si chcela nejaký pekný kompliment, ale nikto ti ho nedá tak ideš otravovať na blog dievčaťa, ktoré je podľa teba nevkusne oblečené? :)

      Odstrániť
    3. och napr. oči má minimálne nádherné ak nie prekrásne!

      Odstrániť
    4. Chod inde kritizovat! Ty zakomplexovana ťava bez vkusu :D

      Odstrániť
    5. Čakala som, že sa ozvú obhajkyne :DDD. Ja mám vkus veľmi dobrý, často počúvam chvály, ako som pekne oblečená, a to sa obliekam úplne iným štýlom ako tuto Lenka. Ale to vy neobjektívne sliepky ťažko pochopíte. Aj keby si Lenka vrece obliekla, budete ju chváliť.

      Odstrániť
    6. a že čo je na nej krásne? asi tak všetko. Lenku vídavam nenamaľovanú, namaľovanú, smutnú, veselú, unavenú aj upravenú a stále je rovnako krásna :) - jej neobjektívna sestra

      Odstrániť
    7. Samozrejme:) si najkrajsia, najvkusnejsia a hlavne najskromnejsia :) tak sa ukaz ;) skor by som povedala, ze zavidis, ze ma Lenka tolko skutocnych obdivovateliek :)

      Odstrániť
    8. Zdravo sebavedomý človek nepotrebuje žiadne "obdivovateľky". Ja sa nepotrebujem prezentovať takýmto spôsobom. Môj názor je taký, že každý, kto si založí blog, aspoň podvedome túži na seba upozorňovať a zvyšovať si sebavedomie komplimentmi od cudzích ľudí.

      Odstrániť
    9. A potom prečo milá anonymná slečna čítaš Lenkin blog, buď zdravo sebavedomá, ako píšeš a staraj sa len o seba. Ak sa chceš prezentovať, tiež si založ vlastný blog, budeme ti tam písať, ale vyjdi z anonymity, povedz svoje meno a ukáž sa..... dobre je skryť sa pod anonymom a kritizovať, čakám, že sa ukážeš.......som zvedavá na tvoj vkus: " Ja mám vkus veľmi dobrý, často počúvam chvály, ako som pekne oblečená, a to sa obliekam úplne iným štýlom ako tuto Lenka. Ale to vy neobjektívne sliepky ťažko pochopíte. Aj keby si Lenka vrece obliekla, budete ju chváliť. Tak ukáž sa!

      Odstrániť
    10. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    11. Kazdy inteligentny clovek vie,ze sto ludi,sto chuti,neda sa vzdy vyhoviet kazdemu... Kazdy sa prezentuje nejak inak,tebe ide asi najlepsie kritizovanie :) Ja obdivujem kazdeho,kto ma vlastny blog... Ma svojich ludi,citatelov,fanusikov,ktorych dokaze zaujat :) ale samozrejme kazdy musi mat asi aj neprajnikov... Lenka,drzim ti palce vo vsetkom,tvoj blog je skvely :)

      Odstrániť
  3. Dokonalá ;) Viac (kvalitných) outletov by sa nám hodilo aj tu.

    *GIVEAWAY*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. v LINDEX(e) mali nádherné šály! :) treba isť mrknúť či ich maju ešte :) ...ps. krasna si Leni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpadla som! Uplne cele kraasne. Aj ty aj ten mega, inak velmi vkusny, outfit! :D ten klobucik ti velmi pristane ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lenka dá sa už niekde pozrieť VS show 2014 full hd čo bola teraz nedávno? prezrela som celý net a nikde nič...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odpovede
    1. Ďakujem krásne , ďakujem :-*

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...