New everything

Hola! Nový príspevok má pracovný názov: new everything:) Pretože skoro všetko, čo mám na sebe je nové:)Najprv by som začala topánkami, do ktorých som úplne zamilovaná a budete ich na blogu vidieť asi veľmi často:) Druhou láskou je kabátik s farebnými rukávmi. Celkový outfit je možno pre niekoho dosť, ale mne sa to takto páči, aj ked tu je príliš veľa výrazných častí:)Ale ja to tak ráda:)
Inak!! Dnes odlietam do Londýna, dúfajúc, že sa mi naplní môj najväčší sen, a to...stretnúť sa s Candice a ostatnými Victorias secret modelkami. V utorok je tam prehliadka, takže ja ich budem aj sledovať, aby som sa s Candice odfotila a povedala, že ju milujem a chcem mať jej dieťa:D Ona je môj najväčší vzor už asi 6. rok a kto ma pozná, vie o mojej posadnutosti okolo VS:) Tak mi držte palce, idem tam na týždeň s Eguškom a už sa neviem dočkať!! Papa a dúfam, že zajtra tu už pridám fotku s Candice:DD



















Kabelka: Michael Kors
Legíny: Bershka
Šál: H&M
Kabát, topánky, čiapka: Kúpené v Číne
Žltá taška: Sewologylab

13 komentárov:

  1. Leni a ty mas listok aj na prehliadku ci ako? A ja tiez milujem VS angels!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna, krásna. Vôbec to nie je moc. :) Veľmi ti to pristane.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Listok na prehliadku stoji 10 000 libier :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. leni preco si sa ostrihala?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mame rovnaku kablku aj boty!) ja mam takmer totožne z tally weijl:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny outfit! Veľmi Ti to pasuje a aj tá sivá na tebe vyzerá super :) A dúfam, že sa Ti to podarí :))

    Pozývam na moju Vianočnú GIVEAWAY - množstvo produktov, čím viac Vás bude, tým viac toho vyhráte! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Uplne super, moc se mi libi tyhle kousky z Ciny, je to neco uplne jineho a neokoukaneho a tobe to silene sedne <3
    Dom by Dom

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Leni, tu vypadáš celkově fakt nádherně...zaujala mě tvoje náušnice či co to je :-D můžu se zeptat odkud ji máš? :-) je fakt boží

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej! Dakujem krasne a nausnicu mam z Ciny, takze ti asi nepomozem:/

      Odstrániť
  9. Držím palce aby sa ti to podarilo ;) Užite si to ♥

    *GIVEAWAY*

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Leniii prosim ta, aku farbu pouzivas na vlasky? Mas krasnu farbu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj, tak ja chodim ku kadernikovi, takze netusim jaku mi on miesa:/ Ale mozem sa nabuduce popytat:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...