London 2014

Čaute!! Ako som slúbila, mám pre Vás nové video:)Video je z Londýna, ako sme sa tam mali:) Nenatáčali sme sa s Eguškom až tak veľa, kedže tam bola taká zima, že to išlo až do kostí, aj ked som mala na sebe 7 vrstiev každý deň...Nedalo sa to vôbec vydržať, takže aj ked som nosila 2 rukavice, nevládala som kameru ani vytiahnuť:D Na konci máte aj bonusík, nie je celý pretože tam trošku škaredo nadávam, ospravedlňujem sa za to, ale bol to mlj najhorší zážitok v živote a v živote na kolotoče už nejdem!!!:D



Ešte k videu, uvidíte tam Victorias secret modelky, ako vychádzali z hotela..všetko som si zistila a aj ked to znie trochu sliedičsky, som rada, že som ich videla:) Pre mňa najväčší zážitok bolo vidieť Candice iba meter odo mňa. Bohužial kvôli sbskárom a paparazzom som sa s ňou nemohla odfotiť..Ale ked sedela v aute a videla, že som ju fotila, tak sa na mňa pozerala, usmiala a zakývala:) A vtedy som skoro odpadla, pomaly plakala a zomrela:DD Ostatné modelky boli všetky krásne, ale nebola som z nich až úplne unesená..a boli dosť chudé a vysoké:) Ešte ma potešilo, ked prechádzal Casting director, čo vyberá modelky na prehliadku, ked prechádzal okolo mňa, tak si ma celú premeral, usmial sa na mňa, otočil a ked nastupoval, zrazu sa zase na mňa otočil-pozrel a nastúpil..vtedy som za ním chcela behať, že nech ma bere het na prehliadku na budúci rok:D Bolo to super a ja si vážim, ked taký dôležitý človek na mňa iba kukol:DD

V Londýne som sa stretla aj s mojimi dievčatami z Miss Universe- Saškou, Gabikou a Klaudi..bolo super, sedeli sme u Sašky v robote pri vedľajšom stole, ako sedel Adam Lambert(spevák, ktorého Ego miluje). Dievčatá mi už chýbali, nevideli sme sa 4 roky, tak som si to s nimi užila a skoro ráno sme mali let, takže som spala 2 hodiny a ako vždy skoro nestihla let:D Prišli sme na minútu presne, ked zatvárali Gate a behali cez všetkých ľudí jak najatí:D Toť všetko a pozrite si videjko:) Cmuk!!

8 komentárov:

  1. Super video!! :) Závidím taký zážitok !! A bolo by super mať Ťa na nejakej takej veľkej prehliadke :P
    Fashion Passion by Erika - Pozývam aj na práve prebiehajúcu GA o mnoho produktov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj lenka super video. V akom programe to robis ?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to je super video :D hlavně ten konec :D a jinak to musel být fakt super zážitek je vidět naživo a fotit se snima:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Leni prečo nieje možné sledovať video ked som v anglicku? každy den sledujem tvoj blog, čakam kedy maš prispevok a zrazu toto :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nevieeeeeem:/ Idem sa na to hned pozriet, dakujem za upozornenie!

      Odstrániť
    2. Dakujem ale este stále to nejde :)

      Odstrániť
  5. Super video...som rada, že si sa s nami podelila. Ste zlatí :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...