Favourite scarf

Ahojteee!! Tak a sme po Vianociach:) Ako ste si ich užili?? Ja skvele..iba som oddychovala, ležala, pozerala rozprávky a jedla. Tak si predstavujem svoj ideálny deň:) Ja milujem tieto sviatky, všade je to také pekné vyzdobené, všetci sa stretávajú a  nejaké to prekvapko pod vianočným stromčekom:) Čomu som sa najviac potešila je tento šál od Simi, ktorý som strašne chcela už veeeľmi dlho, ale nevedela som, kde ho môžem zohnať.. Ked som zistila, že ho majú v Primarku, začala honba za ním, ale vraj ho už nemali..O to viac ma to potešilo, ked som ho dostala..milujem tieto dva vzory...tartan a pepito (ale simona miluje názov: kohútia stopa:D). Kabát som našla a obliekla po veeeľmi dlhom čase, pretože ho mám už dlho a vôbec ho nenosím.. A inak som mala na sebe všetko čierne:) A momentálne ešte milujem roláky..strašne sa mi to páči a cítim sa ako na základnej:D
A čo ste dostali od Ježiška vy? Pochváľte sa!:) Posielam pusky...a Fotky mi spravila moja Simonka Brišiaková♥



















Scarf: Primark
Coat: Mango
Turtleneck shirt: Tally Weijl
Skirt: F&F
Shoes: H&M




17 komentárov:

  1. Červená ti pristane! Kabátik to krásne oživil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. akym fotakom ste to fotili Lenka?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna si :) Vianoce som prežila podobne :D Dostala som kozmetiku a peniaze :) Ty sa pochváľ, čo si dostala, urob o tom príspevok :)

    http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherná! moc ti to sluší a fotky jsou naprosto nádherné! :) já dostala od ježíška auto, nejlepší dárek co jsem mohla dostat... :)

    >>> Nikola Mills [beauty and fashion blogger]

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to teda je darček!! super:) Musela si sa veľmi tešiť:) a dakujem!!:-**

      Odstrániť
  5. Lenka... obliekaš sa fakt mega :* tebe ide hádam káždý kúsok oblečenia :) a červenú nos často lebo ti fakt pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. booooooože..ten šáááál je nádherny♥♥♥♥♥
    Leniii odkiaľ je?....myslíš že ho ešte niekde zoženiem? :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeeeem♥♥ a Je z primarku a myslím si, že ešte určite bude:)

      Odstrániť
  7. Zatial premna tvoj najlepsi outfit!!!!!! Sal je bozsky aj ja chcem!!!!!! Cervena ti pristane ale ze najviac!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooooo tak toto je pochvala!:) Dakujeeem!!! Velmi si ma potešila:)

      Odstrániť
  8. ten šál to mu dáva iny šmrnc!
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...