Dubsmash

Peknú nedeľu všetkým!! Vianoce sa blížia, a s tým aj davové šialenstvo:D Ja robím úplne každý deň, takže nemám čas na nič, nemám popratané, napečené, a čo je najhoršie, nemám ešte polku darčekov:/ Ale nejak to snád stihnem do 24.:) Kedže niet času na nič, ani len na blog, je tu takýto oničom post:D
Určite ste si všimli, že sa to všetko hemžilo na internete s videami Dubsmash. Podľa mňa je to najlepšia aplikácia na svete:D (je ešte jedna, kde robíte dj-a  a Eugena tak pohltila,že jeden večer hral do pol 2 rána a skladal jeho "tracky":DD a sa chválil, že jak mu to ide:D)
No ale späť k tej "mojej":D V aplikácii si vyberiete rôzne frázy, zvieratá, príbehy, čo chcete a natočíte si s tým video..ja som sa na tom trochu opustila a mám asi 50 videí:DD Namiesto spánku somsa s tým hrala do rána a je to naozaj neskutočný požierač času:D Tu je zostrih niektorých, ktoré ste možno už videli aj na instagrame:) 
Tak papa a posielam pusinky!!


video


video

                                             video

                                              video

video

                                            video

video video


                                 video

14 komentárov:

  1. haha lenka ty si postih :-DDDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oooch, Lenka, porad, kde zarobit tolke peniaze, aby som si mohla cestovat tak, ako ty..:-P (ked pozeram aj tvoje starsie prispevky, bola si snad vsade..:-) )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V prvom rade chcem uviesť na pravu mieru, ze nie som zo ziadnej bohatej rodiny a na vsetko, co som tuzila vidieť, som si zarobila sama:) Veľa mi v cestovaní pomohol modeling, ale aj ked nie, šetrila som ako divá, aby som si mohla splniť svoje sny..ako napríklad Ameriku..šetrila som na ňu rok a mala 2 práce..takže všetko sa dá, ked sa chce, len treba ísť do toho naplno a veriť si!!:) držím palce!!

      Odstrániť
    2. tak to je super..dufam,ze aj mne sa podari..:-) a pracujes teraz niekde vo svojom odbore po skole? ci sa chystas opat niekam vycestovat?

      Odstrániť
    3. chystam sa opat odcestovat, preto si este nehladam ziadnu robotu, zatial mam iba brigadu:)

      Odstrániť
  3. bože to je geniálne! :D síce ty povieš, že o ničom článok, ale ako pobavil! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj Lenka, uz si dlhsie nepisala o cviceni..:-) o intenzite, cvikoch, stravovani pri nom..atd..mozme sa tesit na neico podobne? vdaka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj, po pravde som teraz iba veľa jedla a necvičila, ale od januára idem na to, takže sa môžete tešiť:)

      Odstrániť
  5. Lenaaaaaaaaaaaa tak toto je gool :D som sa skoro popišala pri pozeranííí :D Kostrbie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hahahaaa ser na modeling a daj sa na herectvo:D..jizz in my pants ano:D

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...