Bioderma cold cream

Čaute! Po dlhom čase pridávam recenziu na krém. Je pre všetky vyschnuté tváre, ktoré sú suché na  jak ja, až som mala na nose šupky:D Kedže mám veľmi suchú pleť a v zime je to úplne najhoršie, potrebujem vysoko hydratačný krém. Ked sme boli s Egom v Londýne, a nemala som so sebou žiadny krém, nevedela som sa dočkať, kedy prídem domov a dám si môj z Pupy. Lenže už sa mi minul, tak som súrne potrebovala nejaký krém, tak som všade snorila a našla v Egovej poličke tento:D ( Ego je najlepší zákazník hlavne v lekárňach a drogériách, lebo ak mu povedia, že niečo je dobré, on asi nevie povedať nie, tak vždy príde nabalený s milión krémami- díky panie lekárničky:D)
No ale spať k veci..je to detský krém pre bábätká do zimy a je to asi jeden z najlepších krémov, aké som mala. Moja pleť je krásne svieža, aj ked si dám na ňu makeup, tak úplne žiari a sa jemne leskne. Samozrejme tento krém nie je dobrý pre mastnú pleť, pretože je sám o sebe veľmi mastný ako taká vazelína. Vonia ako bábätko, tak úplne jemnučko. Neviem ani koľko stojí, ale ak máte niekto problém so suchou pokožkou ako ja, tak určite ho vyskúšajte!!!
(A ked si ho dáte na noc, tak ráno máte takú peknú vypnutú pokožku) Chcela som sa s Vami podeliť, lebo niektoré rady, sú rady nad zlato:D Posielam pusy:-**




2 komentáre:

  1. vyzerá fakt super :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lenka super na suchu plet je tento z lidla a stoji iba 1,99€ http://i61.tinypic.com/5fou1k.jpg

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...