Army

Aloha!!!Pridávam outfit, ktorý je na trošku teplejšie počasie, ale našla som ešte fotečky od Kikušky:):D Ja už mám dnes posledný deň práce,môžem konečne oddychovať a užívať si Vianočnú náladu:) Bohužial, ešte s Egom nemáme stromček, tak snád si ho stihneme kúpiť a ozdobiť:) Ja sa už neviem dočkať zemiakového šalátu od babky a na môj VS župan:DD Plánujem celý deň pozerať rozprávky- hlavne Ako vytrhnúť veľrybe stoličku. Milujem ten film a som vdačná, že je aj na youtube, kedže nemáme telku:D (Nie preto, žeby na ňu nebolo alebo neviem čo..my proste telku nepozeráme a aj ked sme ju mali, zapli sme ju za rok raz:D a musím povedať, že telka mi vôbec nechýba...tie otravné reklamy a milión seriálov, kde hrajú tí istí herci,..čo ja viem:D akurát nevýhoda je, že neviem čo sa deje vo svete:D ešteže máme internet:D To je odo mňa všetko, lúčim sa a posielam pusky!!!:-**








Okuliare: od Beky
Vesta: z Číny
koženka, tričko: New Yorker
kraťasy: H&M
Nadkolienky: Tezenis
Čižmy: Tally Weijl

7 komentárov:

  1. Ani my s priatelom nemame telku a vobec nam nechyba tiez ju nemame nie preto ze by sme na nu nemali :D ale v dnesnej dobe je vsetko na internete a fakt v telke tie otravne reklamy a stale dookola to iste :) takze ma potesilo ked som si precitala tuto info aj o tebe :D lebo vacsinou ked niekomu povieme ze nemame telku tak na nas pozeraju jak z marsu haha :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, vazne? som rada, že nie som jediná, ktorá z vlastného presvedčenia nemá telku:) a presne ten pohľad poznám, že: to akože prečo nemáte telku?:-0

      Odstrániť
  2. Leni, si tam krásne opálena. Cez leto si chodila aj do solárka?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeem, a to som bola čerstvo po dovolenke, nechodila som do solárka sa mi zdá:)

      Odstrániť
  3. Lenka ak mám dobré info, tak na kasting Victoria secret môžu ísť len modelky, ktoré sú na models.com ( je možné, že sa mýlim) - mňa by zaujímalo, prečo vlastne nie si evidovaná v tých top agentúrach. Mne to príde tak, že agentúra v ktorej momentálne si ( ja presne neviem v akej si ) sa jednoducho nestará o to, aby si šla na čo naj. kastingy, prípadne ťa "neponúka" klientom, kt. sú najlepší a nemáš tak svetové zákazky aby si sa mohla dostať do top model.
    Ja len preto, lebo vždy keď sa na teba pozriem tak si len pomyslím, že si vlastne krajšia ako Candice a iné modelky VS modelky ( pri tých čo si sa odfotila v Londýne to skôr vyzeralo, že sa chcú fotiť oni s tebou a nie ty s nimi) a ...stále nie si medzi nimi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoooj!! V prvom rade ti chcem povedať, že si ma neskutočne potešila týmto komentárom:) Juuj, kráásne!!! A po dalšie..ja tak rúbať nemôžem, aj keby som chcela..nie som žiadna topmodelka a ani nikdy nebudem (iba ak v dalšom živote:). Proste je to nemožné a nemyslím, žeby som na to mala..práve preto sa o to ani nepokúšam:) To už sa skôr vidím ako herečka v Hollywoode:D Ale dakujem veľmi pekne!!♥♥

      Odstrániť
    2. Lenka každý ti to hovorí a myslím, že je to očividné, že si minimálne tak krásna aby si šla vyššie. Viac si ver, ak to neskúsiš teraz tak už nikdy a je to veľká škoda. Fakt. Aspoň to skúšaj, veď do toho najlepšieho cieľa vedie natrnistejšia cesta. Máš na to Lenka! Je to škoda ale dúfam, že si ťa niekto všimne a budeme ťa nie raz vídať na svetových obálkach časopisov a mólach :)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...