Zhrnutie týždňa


Ahoj!!Konečne sa mi podarilo nahrať fotky..Hrozne ma to vytáča, že nemôžem nič pridávať na blog, lebo videá mi nenačítava vôbec a na fotky čakám 2 dni, kým sa nahrajú. Máme tu dalšie zhrnutie týždňa. Čo sme také robili? Robila som, kastingovala a užívala si tu posledné dni:/ V nedeľu sme boli na kolotočoch a bolo to úplne skvelé. Hlavne na autíčkach sme sa toľko rehotali, že som plakala..Ale modriny mám všade z toho, ako sme agresívne do seba narážali:D Síce ja kolotoče nemusím, lebo mi je zle, tieto boli super, lebo boli pre deti:DD Po kolotočoch sme si nakúpili plno sladkostí, sweet potato chips, slané veci, urobili varené vínko a pozerali priateľov. Fakt si neviem predstaviť, že odídem od mojich spolubývajúcich, lebo ich zbožňujem..Každý deň s nimi je úplne super a máme veľmi veľa zábavy:/ Inak..minulý týždeň som mala s mojim Eguškom výročie 7 rokov. Neverím, že je to už toľko..Ved to je už celá večnosť a stále ho nekonečne milujem.. Ak to čítaš Eguško..MILUJEM TA NAJVIAC NA SVETE!!!a chcem prsteň, čau!


Včerajšia prehliadka
Prehliadka




Najlepšia bookerka!


Západ slnka s Aureliou a Agatou



Deti tu majú diery na zadkoch.. A ked sa toto decko chcelo s nami odfotiť, bolo to veľmi milé ho nechtiac chytiť za holý zadok:D

Jedna z Halloweena
Kasting na prehliadku, ktorú som mala včera


Boli sme aj na vodnej fajke
♥♥
všetky modelky v jednom aute:D


Vianočná edícia v Starbuckse!!!

S Moňou

My a naše sexi pyžamá:D
Scary one:D

Tieto dve!!♥♥

Ide sa do toho!!

Trošku China štýlu
Fejkové Benátky

9 komentárov:

  1. Ta fotka z toho autíčka :DDD
    Chtěla bych ti říčt, že přestože kvalita fotek je slabá a já se nemůžu dočkat, až budeš zase zpět a budeš fotit outfity, tak jsem za tyhle články hrozně vděčná, umožňuješ nám nakouknout do zákulisí modelingu v zahraničí a strašně strašně strašně se mi zamlouvá, jak nezapomínáš zmínit přítele <3 jsi nej nej nej!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ježiš, odpadla som z tej fotky v aute. :D Leni ty si riadna maska. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mozno sa mi to len zda, ale nenosis tu modru suknu naopak? Teda, nema byt ten zips vzadu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyzera to tak, aj ja som si to najprv myslela, ale ma to byt takto:)

      Odstrániť
  4. Krásne fotky!!:)) A tá posledná veta naj! A blahoželám k výročiu:))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. akú máš farbu vlasov ?? dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak je hrozná, tak prečo to ako anonym komentuješ, nie je to tvoj problém, rieš svoje vlasy......

      Odstrániť
    2. Jasne, nie je to momentalne bohviečo, kedže tu nemám prístup ku môjmu kaderníkovi, takže je to také všelijaké:DD ale inak chodím ku kaderníkovi, takže neviem:/

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...