Trendbook.cz

Ahojte!!! S Kikuškou a Bekou sme nafotili rôzne fotostory, do online magazínu Trenbook.cz a konečne to už vyšlo, aj rozhovor so mnou:) Tak ak si chcete prčítať, klik tu:)
Okrem toho tu pridám aj fotky z outfitov:) Ako prvý je pracovný názov " šedý pán v klobúku":D
Je to jednoduché, vynikne tu akurát môj sveter zo second handu, ktorý stál 0,30 centov:D Fotky boli fotené ešte v septembri, ked bolo ešte teplúčko a nemuseli sme sa vrstviť jak cibule:/ Ja už sa tu pomaly doma aklimatizujem, aj ked by som najradšej bola ešte v Číne:/ Ale som rada, že som s Eguškom, rodinou, kamoškami..ale chýbajú mi veľmi moje spolubývajúce:/ Akurát sme včera skajpovali, tak som mala hned lepší deň:) Ja idem opäť zaľahnúť, kedže mám stále jet lag:/ a som nonstop unavená.. Tak sa majteeeee:-**









Sveter: Second Hand
Náhrdelník: www.cacky.sk
Kabelka: H&M
Klobúk: od Beky
Rifle: Primark
Topánky: H&M

8 komentárov:

  1. Nádherná, nádherná, nádherná. Nemôžem sa vynadívať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U toho rozhovoru jsem se celou dobu usmívala, ty jsi tak milej člověk, Leni <3
    Joo, jinak, musím se připomenout, třeba ti to udělá radost, zahrnula jsem tě do svýho článku o oblíbených blogerkách, tak můžeš mrknout :))
    <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moja obľúbená blogerka s mojou najobľúbenejšou kabelkou <3 :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, prosím ťa v akom second hande nakupuješ také pekné veci? :) Ďakujem za odpoveď :) A krásny outfit mimochodom <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 30 centov? skvelý úlovok! a pekný outfit :)

    http://l0veyourselffirst.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to jsou krásný fotky! a svetr je suprovej :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj prosim
    Ta cez aku agenturu si isla do ciny?

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...