Shanghai♥♥

OOO Shanghai!!!Milujem ťa!!! Na svete je mnoho miest, ktoré mi učarovali a vedela by som si predstaviť tam bývať..Po New Yorku mi najviac učaroval Shanghai. Pre mňa sú najkrajšie veľkomestá, kde je milión svetiel, vysokých budov a ruch ľudí. Ked kráčam po takýchto uliciach, ani nedýcham..A cítim, že tam som doma..Ked som prvýkrát vošla do Shanghaia, vedela som, že sa mi tam bude páčiť a čím dalej som tam chodila, tým viac som si to zamilovala.. Hlavne nádherný je The Bund-  výškové budovy, ktoré môžete vidieť na všetkých fotkách zo Shanghaia. Najkrajšia časť je podľa mňa People´s square, čo mi pripomínalo trochu Times square:) Ešte aj na stanici sa cítim ako doma, kedže sme tam strávili milión času:D  Viem, že sa tam ešte raz vrátim a už teraz sa neviem dočkaaaaať!!!!

















                                          





2 komentáre:

  1. krásne, krásne, napíš Leni ešte viac o Číne, dobre sa to číta, alebo o hocičom inom......

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úplně ti rozumím, Shanghai miluji a strašně mi chybí!

    http://www.gohard.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...