Iphone covers

Ahojte!! Veľmi veľa z Vás mi píše, že odkiaľ mám svoje kryty na iphone. Mám ich od kamoša, ktorý ich predáva. Vždy mi prinesie celú krabicu a ja sa potom nikdy neviem rozhodnúť. Ja som krytový maniak..A to akože fakt:D Milujem kryty a mám ich toľko, že až.( Lepšie povedané, mala som doteraz asi 20, kedže som mala iphone 4s, ale kedže už mám 5, mám menší počet, ale pomaly sa zvyšuje:D Čomu sa ja čudujem a je to aj pre mňa neuveriteľné, že v Číne som si nekúpila ani jeden obal!! Nemali až taký pekný výber, čo by ma zaujal. Ja mám najradšej nejaké nápadité, prečačkané, ružové, a nech vyniknú na tom mobile:)

Sľúbila som kamošovi, že mu s tým pomôžem... Ak by ste mali niektorá záujem o kryty, napíšte mi tu, alebo na fb alebo na jeho fb stránku . Čaukyyy!!


Môj najnovší:)

Tento je môj milovaný




3 komentáre:

  1. waaau, perfektnú sú tie kryty, už som kukala aj na FB stránku a neviem, ktorý skôr vybrať :))

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty Victoria's Secret jsou teda naprosto božský!!! Za kolik je prodává Leni? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...