Im back!!!

Ahojte!! Konečne sa ozývam..a so smutnou tvárou oznamujem, že som doma:/ Milujem Číny a fakt cítim, že moje miesto je tam.. Milujem ich národ, kuchyňu, party, život a úplne všetko. Posledný týždeň som mala veľmi nabitý. Bola som v Shanghai popozerať ako turista a neskor sme išli aj na párty:) jediná nevýhoda je, že vlak naspať do Hangzhou ide až o 6:40, takže od 3 rána sme boli bezdomovci s mojou Aureliou.. A stanicu otvárali až o 4:30, takže sme vonku v tej zime skoro umrzli. Neskor posedeli na zemi ako najvačšie socky:D a o 6:30 sme konečne nastúpili na vlak. Smer HZ, kde sme prišli o pol 9 domov a o 11 som mala poslednú robotu:D Bola to prehliadka svadobných šiat, prvé museli na mne zašiť, kedže mi boli veľké, tak som bola v šatách 7 hodín a nevedela som sa poriadne ani nadýchnuť. Makeup som mala nádherný, jemný a použili najlepší makeup, aký som kedy videla. Je to nejaký kórejský makeup a musím ho zohnať! Bol super krycí a pleť po ňom úplne žiarila a zdravo sa leskla. Ani Vám nehovorím jaká nám bola zima, kedže sme hodinu a pol stáli von v sandáloch, šatách a bolo menej ako 10 stupňov. A ešte sa prezliekať v takej zime a vetre.. Nebola to sranda..všetky sme ochoreli..( ja ešte viac, kedže som už mesiac chorǎ a už som aj dobrala antibiotika a stále nič). Pp prehliadke som išla s mojou Agatou do G +, čo je najlepší klub v Hz a cítim sa tam jak doma:D kedže sme sa s Agatou muselu rozlúčiť skór, kedže odišla na job do Shanghaia, plakali sme celú párty:/ strašne ju zbožňujem a neviem si predstaviť, že už s ňounebudem 24/7:/ Mám naozaj šťastie, že okolo mňa sú samí skvelí ľudia a našla som si naozaj kamarátky, ktorým naplno dǒverujem a milujem..Takou je hlavne Agata..ona je moja soulmate Na druhý deň som bola v Maan coffee, na posledných raňajkách s Agatou. Poobede som strávila nákupom darčekov a balením a večer som išla s druhou várkou dievčat do G+. Večer bol skvelý a užila som si ho. Včera som dospávala párty, dokúpila posledné darčeky a bol čas na rozlúčku. Dievčatá ma boli odprevadiť na autobus a ked som videla, ako 6 dievčat za mnou strašne plače, cítila som sa taká ľúbená a naplnená, že moja misia tu bola splnená a zenachala som za sebou aspoň pekné spomienky:) najhoršie na cestovaní je lúčenie..Ale verím, že sa s dievčatami ešte stretnem niekde vo svete:/Ja sa teraz musím pripraviť na realitu doma:) A budem opať naplno aktívna:)

Krásny makeup na prehliadke
Detská móda:)

Zjedla by som ho♥

To je ten najlepší makeup..mám po ňom pátračku a musím ho zohnať!

O Shanghai pridám samotný príspevok 
S najlepším PR

Selfie time Monika?:D


Tieto boli úplne obyčajné, ale druhé šaty, ktoré som mala boli dokonalé, bože:/ Ale nestihla som sa odfotiť:/

S mojou shanghaiovou parťáčkou

Najlepšie zachytená momentka, ked som si robila selfie a zrazu sa pozriem ako si ma ľudia naokolo fotia:D

Last party a nejaký ohnivý drink:D
Musela som sa ostrihať a som kraťásek:/

Pagoda

Krásny výhľad na Hangzhou

Najlepšia spoločnosť♥

A toto je moja soulmate...moja Agata♥


Pani som poprosila, či si môžem odfotiť jej topánky:D


Agata, ja a Vika..Polanda a 2x SlovaKA:D





Lets party

Dalšia prehliadka a krásne mólo.. oni sú v tomto profíci...:)


Môj partner in crime:D 
Dalšia partnerka:)



Tento makeup je jeden z mojich naj, ktoré som tu v Číne mala:)



VO výťahu sme mali nákupný košík:D

Navštívili sme aj latino párty..toľko "sexu" vo vzduchu bolo z toho tanca, že až!!:DDD

Last goodbye a celé uplakané:/

Russian mafia

S Natálkou


Tu som strávila skoro každý deň, pri nákupe sweet potato chips

Dostala som od Agaty najkrajší darček ...úplne som onemela..♥


Moje larvy:/



Ked mala moja Anna narodeniny:)

Duck face, čau



white niggaz


Šialená noc s mojou Annou..dúfam, že sa ešte raz opať niekde vo svete stretneme:)

A nemohla som hned odolať aj San Domenicu:)
Na toto som sa 2 mesiace tešila, bože♥
Ako mi tento tu chýbal♥

22 komentárov:

  1. Leni si krasna :) prosim ta ked ten mejkap najdes, dufam ze nam povies kde sa da zohnat. Je to presne to, co hladam :D Ada

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dievcata, aliexpress.com ;) stoji 12 eur a pise ze je to korean make up bb cream...http://www.aliexpress.com/item/Hot-Korean-Makeup-BB-Cream-CC-cushion-Popular-Cream-Sulwhasoo-Creams-bb-SPF50-PA-15g/32214770566.html

      Odstrániť
    2. Na aliexpress by som ho nekupovala, bude to fake. Sulwhasoo je high-end korejska kozmetika, takze cena 12 eur je velmi podozriva. Skuste sa pozriet sem: http://www.roseroseshop.com/en/81_sulwhasoo
      Je to korejsky predajca, ma celkom fer ceny aj dobre postovne a veci od neho chodia spolahlivo :)
      Orientacny kurz 1000 wonov - cca 1 USD

      Odstrániť
  2. Leniiiii <3
    Jsem moc ráda, že už si zpět, i když je strašně cítit, jak bys tam nejradši vzala svého milého a byla tam už na věky! Snad ti to jedno vyjde, ze srdce ti to přeju!
    Fotky jsou uplně super!! Strašně moc ti sluší to top líčení, ty stříbrný třpytky jsou dokonalej detail a fakt to vypadá božsky.
    A ten foto deníček je perfektní dáreček, umím si představit, jak si z toho byla vedle, je super, že jsi tam byla s holkama, co ti tolik sedly :)

    Dom by Dom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej dakujem Domi!! Vždy, ked vidím, že si niečo komentovala, tak sa vždy poteším, že to bude niečo pekné:) Ty si také zlatičko, vážne!!:-*** A pravda nie je daleko, čo si napísala, žeby som tam najradšej zobrala svojho milého:) Možno to je už v blízkej budúcnosti:)

      Odstrániť
  3. Ten makeup, fakt nádherný. Keď ho zoženieš tak sa podeľ o tajomstvo. :) A konečne si doma, aspoň dostanem ten tvoj autogram. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Julinka, Ale fakt chceš ten autogram?:D

      Odstrániť
    2. Aj ja chcem tvoj autogram!! :D ale hanbím sa vypýtať! :D

      Odstrániť
  4. Ty jsi tak úžasná. Chtěla bych vypadat jako ty!

    Zvu tě na mou giveaway o skřipce do vlasů:
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeeej, ty si zlatíčko♥ Dakujeeem! A ty si krásna, tak nevymýšľaj:)

      Odstrániť
  5. ahoj, preco si ostrihana???musela si sa?? a plet ako?spominala si,ze sa ti zhorsuje, co vsetko pre to robis, aby to bolo lepsie??vdaka..p.s a uz sa tesim na davbno slubeny prispevok o tebe a tvojom frajerovi...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musela som sa ostrihať, kedže mi tam zničili vlasy, ako som aj čakala:/ A momentálne sa chystám s pleťou ku kozmetičke, tá spraví zázraky a používam zinkovú masť:) a ešte rozmýšľam o tom príspevku s frajerom, kedže to je dosť súkromné a jemu sa to veľmi nepáči, takto verejne tu písať:/

      Odstrániť
    2. Lenka nepíš o frajerovi! súkromie je súkromie a odtiaľ potiaľ. Nás zaujímaš ty a nie tvoj frajer a baby, kt. sa páči tvoj priateľ nech nasmerujú okále inam. Vieme, že ste spolu dlho, že sa ľúbite a to nám hádam stačí :)
      Ale taký príspevok o pleti by si mohla spraviť ak by si mala chuť :) komplet - čo ti bude robiť kozmetička ( reklama pre ňu) + ako a čo presne robíš s tou zinkovou masťou? dáš si ju na noc a celú tvár ? nemastí ti veľmi pleť?

      Odstrániť
    3. nemylslela som úplne súkromie, ale iba napr, ako ste sa zoznámili a také..dievčenské..:-) ale chápem

      Odstrániť
    4. aha ja som to teda zle pochopila :D ospravedlňujem sa ti anonym, myslela som že o jej priateľovi viacmenej a tak :)

      Odstrániť
    5. nic sa nestalo, anonym..:D

      Odstrániť
    6. Ok anonym :D packu na to! :D

      Odstrániť
  6. Lenka, pleť máš dobrú, videla som Ťa v Auparku, vyzeráš skvele, tak čo riešiš.....potešila som sa, keď som Ťa zbadala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oooooo, važne? dakujem:) mohla si za mnou aj prísť, bola by som iba rada:)

      Odstrániť
  7. krasna jsi moc! a ten makaron dort je skvely;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lenka ty si moja Candice:) uplne krásna si s tými novými vlaskami:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...