Halloween

Bububu!! Halloween je za nami! Môj prvý ozajstný Halloween! Po asi 4 rokoch, kedy som stále hovorila, žeby som chcela zažiť taký pravý americký, sa mi to konečne splnilo:) Tu v Číne to oslavujú rovnako ako v Amerike. Tešila som sa ako malé decko, ked som si vyberala kostým, nevedela som sa vôbec rozhodnúť, no nakoniec padol výber na červenú čiapočku:) Kostým stál 8 eur, takže úplná pohoda:) Najväčšiu zábavu sme mali s dievčatami, ked sme sa maľovali. Ja som bola včera v Shanghai, kedže som mala problémy s vízami, tak som skončila na polícií a poviem Vám, že som sa dosť bála... Nakoniec som víza dostala, popozerala sa po SH, kúpila si konečne powerbank na iphone a k tomu držiak, ako na go pro:) Kedže všetky lístky boli vypredané, čakala som 4 hodiny na stanici a domov prišla o 9 večer, takže som len tak tak postíhala všetko na party. Každá mala nejaký crazy makeup (ja som mala taký decentný):D. Boli sme v G plus, to je najlepší klub tu a bolo tam tak plno, že Vám ani nehovorím... Nedalo sa tam ani hýbať a je to taký veľký club asi ako 15 krát Jazz v Košiciach:D Prinajmenšom:) Výzdoba bola šialená, všetci mali masky. najlepšia bola moja Anna z minulej Číny. Ona bola Samara z Kruhu..Bože, jaká bola strašidelná:DD Som sa bála, že nebudem ani spať, lebo Samara je moja najhoršia nočná mora..a ešte klauni:D Večer sme si užili, tancovala som do 5 rána nonstop, až mi skoro nohy umreli a keby som dnes nebola mŕtva, šla by som aj dnes, kedže oni oslavujú 2 dni.
Ja idem spinkať a Vás pozdravujem!:-***













video

4 komentáre:

  1. Museli ste si Halloween riadne užiť :))
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja chceeeeeeeeeeeeeeeem. Taký Halloween by sa aj mne páčil. To videjko na konci nemá chybu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Musel to byť riadny zážitok :)) Vyzerali ste dokonale ;)

    *GIVEAWAY*

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...