Fotenie

Ahojte! Ako sa máte na Slovensku? Stále zima?:/ Ja si to ani neviem predstaviť, že prídem domov a tam Sibír:D Síce aj tu už začína zima, ale je to stále rôznorodé. Včera som mala fotenie na nádhernom mieste - Taizhou. Vstávala som o 4 ráno a keby som mohla, tak by som šla na fotenie aj s perinou, lebo som bola celá uzimená:D Ked sme po 4 hodinách prišli na miesto, bolo asi 25 stupňov, slniečko krásne svietilo a my sme boli blízko rieky, a fotili sme pri takom menšom prístave, kde boli  malé lodky, maják a pláž. Fotenie bolo straaašne pomalé, že som po 2 hodinách myslela, že sme fotili už aspoň 5:/ Makup a vlasy som mala tak jednoduché, jak nikdy. S očami sa nebabrali..dali mi síce tiene, ale špirálu nie:D Čo vyzerá podľa mňa divne. Bohužial, po všetkých tých makeupoch začína moja pleť vyzerať hrozne:/ Začalo to prehliadkou minulý týždeň a už sa to po mojich joboch iba zhoršuje:/ Porazí ma.. Na fotení som bola s novou "spolubývajúcou", ktorá býva v druhom apartmáne. Oblečenie a prostredie bolo krásne, tak dúfam, že dostanem fotky. Lebo u nich nikdy neviete..aj ked mi to sľúbili a povedali, že určite mi ich pošlú, tak som im narovinu povedala, že tomu neverím, lebo som to počula už miliónkrát a nič..Ved z minulej Číny nemám ani jednu fotku a to som tam mala kopec robôt..Takže všetko už beriem s rezervou:) Cesta po fotení trvala ešte dlhšie, a to 5 hodín, tak som prišla celá dobitá domov. Večer sme ešte išli na goodbye party s Marinou. Máme tu jeden úžasný club.. Volá sa G+ a je najlepší! O kluboch a party už mám pripravený pre Vás článok, tak ho mlžete očakávať zajtra:) Posielam pusu a hlavne Eguškovi, kedže sme predvčerom oslávili 7. výročie:) Takže hor sa na 8. rok:) Cmuk














5 komentárov:

  1. úžasné prostredie, fotky sú určite nádherné :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Minule ráno bola námraza a teplomer ukazoval 2°C. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj zima patrí k životu, teda ja si život bez zimy neviem predstaviť. A nemám porozumenie pre fifleny, ktoré drkocú zubami už pri 15 stupňoch.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...