Cute one

 Ahojteee!!! Hlásim sa Vám s outfitom. Mám na sebe novú koženku, ktorá ma stála úctyhodných 5 eur:D Objednala som si ju z jednej čínskej stránky a bola som pripravená na najhoršie, po mojej skúsenosti s vestou, ale bola som milo prekvapená. Koženku úplne milujem a je taká, ako na obrázku:) Mašličku do hlavy som si dala, aby som vyzerala "cute" na kasting:D Okrem toho, je to taký jednoduchý outfit, na kasting, kde väčšinou nosím šaty alebo sukne, lebo v nohaviciach si nás nevedia predstaviť:D Minule na kastingu povedali mojej spolubývajúcej, nech si dá dole nohavice, lebo si nevedia predstaviť jej nohy..ale ona mala úplne napasované tmavé rifle, tak neviem čo čakali, ked nohavice ukážu viac ako nejaké sukne:D...Inak, strašne sa nám tu ochladilo a je tu už zima, tak tu iba trpnem, pretože tu nemám žiaden zimný kabát, ani len mikiny. Hlavne, že som si nakúpila šaty, sukne a kraťasy na 3 letá dopredu:D Odo mňavšetko a pozdravujem Vás na Slovensko:-*

Ak Vás môžem poprosiť, pomôžete mojej kamoške s dotazníkom k diplomovke!! Dakujeeeem















13 komentárov:

  1. Krásny outfit :) Sekne ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. najkrasnejšenkýýý autfííííííííít, milujem taaaaa :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta koženka je skvělá, taky bych uvítala odkaz <3 a jinak jsi fakt neskutečně cute s tou mašličkou!
    Dom by Dom

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow, perfektný outfit! :) ináč fakt sranda, že bundička dorazila v takom istom stave, v akom mala. to už sa dnes stáva skutočne len výnimočne. ale je super, závidím :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lenka vyzeraš perfektne aj outfit sa mi páči, až na tie bagandže :/ tie ti absolutne k tomu cute style nepasujú :( ... ale si krásna milá usmievavá, nabuduce niečo vymysli namiesto tych bagandži :) pekný dník prajem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj, dakujem za pochvalu:)) a viem, tie bagandze sa nemusia pacit kazdemu, ale nemam tu svoj botnik a som obmedzena poctom topanok tu, takze si nemozem velmi vyberat:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...