China shop

Halo Haloo!! Dnes som pre Vás náhodne odfotila outfit, ktorý som mala na sebe. Kedže sme na kastingu čakali 2 hodiny a nevedeli čo od dobroty, tak sme sa s mojou Agatou rozhodli, že ma nafotí:) Prostredie predstavuje malý obchod, kde sme si išli kúpiť niečo na jedenie:D V čínskych obchodíkoch to vyzerá nejako takto, ale tento je taký chudobnejší. Inokedy neviete, čo skôr kúpiť:) Už som miliónkrát spomínala, že milujem všetky čínske dobroty a fakt je tu ťažké niečomu odolať. Keby som mohla, nechala by som tu všetko svoje oblečenie a prišla s celým kufrom sladkostí domov:D Joj, keby také veci predávali aj u nás:/ Tetky v obchode boli úplne nadšené, že ma tam Agáta fotí:D Ľudia sú tu veľmi priateľskí a šťastní. Dokonca som dnes v reštaurácii, kde som si bola kúpiť ryžu nemusela zaplatiť a dali mi ju zadarmo:D Pre mňa záhadou je, že mi tu strašne chutí čistá ryža.. Bez chuti.. doma by som len tak čistú ryžu nezjedla, dávam si na ňu korenie, soľ alebo maslo..ale tu sa neviem dočkať každej roboty, kedy donesú lunchbox a bude tam moja ryža:) čudujem sa, že sa mi ešte stále nezhnusila, kedže minulý rok som po mesiaci nemohla ryžu ani cítiť a ked som prišla domov na Sr, nejdela som ju asi 3 mesiace:D A teraz mám ryžové hody:D Ok. dosť už o ryži:D Ale chcela som sa s Vami o to podeliť:) Outfit je podobný ako predošlý, pretože je tiež čierno biely, ale mám tu rovnakúiba koženku:D Ked odpočítam opasok a topánky, ktoré mám zo SR, oblečenie ma stálo dokopy asi 15 eur:D Radosť tu nakupovať! A čo vy? Ako sa máte doma? Pozdravujem Vás všetkých!!:-** 
XOXO














11 komentárov:

  1. Ty si taký roztomilouš :-* Celý outfit je na jednotku! A s ryžou si ma pobavila, ja takto zas môžem jesť čisté uvarené cestoviny bez čohokoľvek :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to oblecenie vyzera ako od cinana lenka, nehnevaj sa, ale uvazujes aj o tom ze je to lacne preto,lebo je to vsetko nekvalitne a vyrobene z ropy ? cele chemicke?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyzerá tak možná proto, že je od číňana... kdo by to byl čekal, když je v číně O.o :D

      Odstrániť
    2. dobre ale pochybujem,ze na slovensku by si este niekto kupoval veci od cinana, aj ked su lacne a kopiruju celu modu samozrejme v horsom prevedeni, su neskutocne nekvalitne veci

      Odstrániť
    3. haha jasne, ale kebyze napise, ze to je zo zary, tak by tu boli same chvaly ! )

      Odstrániť
    4. nevyraba sa dnes znacna cast odevu v Cine? o_O

      Odstrániť
    5. zlatko..cca 80% ak nie viac dizajnerskych veci sa vyraba v Cine a len zvysok napr. vo Francuzsku, ci Taliansku..atd..:-P

      Odstrániť
    6. Uprimne mi to vobec nevadi a nikdy mi to ani nenapadlo sa zamýšlať nad takýmito vecami, že je to chemické:D Ako napísali dievčatá vyššie, skoro všetko sa už vyrába v Číne.. Aj ked idem ho HMka, nerozmýšlam nad tým, že to vyrobili v Bangládeši, Maroku, Číne, alebo hociked inde na svete. Ak sa mi niečo páči, tak si to kúpim:) A na druhú stranu, mám rada čínsku módu, čínske oblečenie a radšej budem nakupovať tu, ako by som mala ísť tu do Zary a "splynúť s davom" a nosiť všetko, čo nosí celá Európa a hlavne Slovensko a tu nájdem veci, čo nenájdem u našeho "číňana" na SR:) Každý nech si nosí, čo chce a v čom sa cíti dobre:)

      Odstrániť
  3. súhlasím s Barčou, vtipná odpoveď, veď Lenka je v Číííííne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi ti pristane kombo sukne s vysokym pasom a bluzkou :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Leni, outfit je skvelý. Veľmi ti to pristane :)

    accessoriesforbeauty.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...