Zhrnutie týždňa


Ni hao!! Ďalší týždeň je za nami. Už som aj smutná, že sa mi to kráti:/ ale už sa aj teším domov na mǒjho Eguška, mamku, Simonku, Sandrika, Sisku, všetky moje kamošky a San Domenico:D moj týždeň zbehol veľmi rýchlo. V piatok sa mi splnil malý sen, a to, že som spievala na karaoke:D kedže sa vždy za mňa každý hanbil, vrátane mňa, nikdy som nikde nespievala, aj ked som chcela. A tu da mi to splnilo!:D čína je známa tým, že milujú karaoke. Všade sú tu karaoke bary, kde chodia a spievajú. Nevyzerá to ako v normálnom bare, kde stojíte v strede a všetci na Vás pozerajú. Tu máte miestnosti, ako keby izby, kde máte gauče, telky, mikrofóny a ste tam iba Vaša skupina ľudí. My sme tam boli s agentúrou a úplne najviac sme si to užili:) prvýkrát v živote som počula svoj hlas v mikrofóne a neviem či to nejak upravujú, ale ja som počula, že spievam pekne ci koki:Dmožno zmením profesiu:D V piatok som sa bola s Agatou strihať, lebo som chcela vidieť, ako to vyzerá v čínskom kaderníctve:) a na počudovanie, veľmi dobre! Agata je moja spriaznená duša a rozumieme si aj bez slov.. Už teraz viem, ako mi bude veľmi chýbať:/ V sobotu sme si boli po víza v Shanghai s Aureliou. Mysleli sme si, že vybavíme víza a pojdeme sa popozerať po meste, nakupovať a spraviť si pekný výlet.. Ale omyl:D Na polícii sme čakali 4 hodiny, pospala som si na tráve pred budovou, kedže sme kvǒli vlaku spali 2 hodiny, na polícii nám povedali, že máme chybu v dokumente kvoli ubytku, tak sme pochodili 5 hostelov, kvoli dátumu, shanghai sme videli iba z vnútra taxíkov, mne asi víza ani nedali, bol s nami nejaký " stratený" chlapec, ktorý nám mal pomocť, ale nevedel po anglicky, nič nevedel vybaviť a kvoli jeho chybe sme nič nestihli, akurát ledva vlak domov:/ k tomu nám zobrali pasy na polícii a máme iba nejaký zdrap papiera, čo vyzerá ako bloček z obchodu, je potrhaný a pokrčený, čiže som zúrila ako najatá..Ja len dúfam, že všetko bude v poriadku a pasy dostaneme čím skor, lebo bez pasu som tu stratená. Okrem toho sme mali tento týždeň pár kastingov, ale málo, vyskúšala som si krásne krídelka ala Victoria secret na kastingu a asi mi tak sedeli, že som dostala job:D dalej sme prehliadkovali, opať navštívili Maan Coffee a zjedli najlepšie wafle a french toast na svete.. Také niečo by mohlo byť aj u nás.. Asi by som tam bola každý deň a podvádzala San Domeničko:D Dnes sa pokúsim nafotiť nejaký outfit:) posielam pusinky!!

Užasný Shanghai a fotka spravená z taxíku:)


S Natalkou

Asi najkrajšie wc, aké som kedy videla♥ 

Niekto mäso?

Keby ste vedeli ako to smrdí skazeninou..

Náš nákup

:D


Shanghai

Ja a Aurelia

Takto sme si ležkali na tráve, kým sme tam nezaspali:D

Party time

Kávička na terase nejakého hostela

ET volá domú

Krídelka krásne na kastingu

S bookerkou Rebekou

Agata sa bola dať strihať:)

Kasting timeee

Taka veľmi konzervatívna šiltovka:D

Prehliadka

Veľmi sa mi páčila cel kolekcia



Fitting

Moje lásky♥

Niet nad lepšiu angličtinu, ako tú čínsku:D





5 komentárov:

  1. ahoj kočka, akú máš peknú pleť...čo všetko si pre to robila?? a na bielenie zubov ešte stále používaš crest? vďaka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dajako si opeknela tam

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ešte kus a nikto ťa doma nespozná. Kráááááásna prekrásna si. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna sii!! :) A super fotky!! :) Až na to mäso :D Kebyže ho nemam tak rada, tak ho par dni určite neuvidim :D:D
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to kurča má krásne dlhé nohy......že by konkurencia? :):):) krásna si Leniiiii, len tak ďalej.....

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...