Zhnutie týždňa

Tak a je tu zhrnutie týždňa čínska edícia:) Čo sme tu také robili? Kedže boli týždeň čínske dni, nemali sme ani kastingy a zrušili mi už dve roboty:/ Jednu kvôli tomu, že som si nechcela prefarbiť vlasy na hnedo:D No určite by som to spravila..už ma vidia:D Chodili sme hlavne nakupovať, minula som všetky peniaze, čo som mala, plus vreckové, čiže sa musím teraz krotiť:D Chvalabohu, že tu máme pekné počasie a je teplo, takže stále môžem nosiť sukničky a kraťasy, aj ked hovoria, že to o chvíľu skončí a bude jeseň:/ A to ešte nechcem.. jooj. Aj ked viem, že na Slovensku už jeseňujete vo veľkom..( "jeseňujete"..asi som vymyslela nové slovo:D). Okrem toho sme tu boli dvakrát na párty, ako som Vám napísala a obdivovali krásy Hangzhou. Naozaj je to nádherné miesto a neviem sa dočkať, kým si ho prezriem celé. HZ je známe aj svojimi čajovými poliami a určite to musím ísť omrknúť. Okrem toho, Hz má aj svoj fakeový Paríž:D  Čiže je to presná kópia Paríža s ulicami a Eiffelovkou:) Takže kedže som ešte nebola v naozajstnom, navštívim aspoň fakeový:D Tento týždeň by som mala mať dalšiu robotu, tak dúfam, že mi ju zase nezrušia, lebo ma porazí.. Inak, čo sa veľmi čudujem, tu letia hnedovlásky.. Hlavne, že som sa prefarbila kvôli Číne na blond:D A na viacerých kastingoch vraveli, žeby ma chceli, ale potrebujú hnedovlásku..čo tu väčšinou nie je zvykom..
Po daľšie, čo si užívam, je, že sa cítim opäť ako celebrita.. Chodíte po ulici, ľudia si Vás nonstop fotia, dávajú Vám lichôtky, kričia po vás, že ste "piorlia"..čo znamená nádherná:) Vedela by som si na také niečo zvyknúť:D Snažím sa učiť po rusky, kedže mám spolubývajúce rusky, tak už im rozumiem skoro všetko, len rozprávať je ťažké pre mňa, kedže som zabudla skoro všetko:D ( Kvalita fotiek nie je dobrá..mám ich z mobilu, kedže tu zrkadlovku nemám)



Moja spolubývajúca Aurelyia, budete ju tu vidieť často♥

Až na tie moje vykúkajúce ponožky, ktoré neviem akým zázrakom takto vyliezli:D

Aurelyia mala narodeniny včera, tak sme jej spravili veľké prekvapko:)

♥ Na ceste do Shanghaia

Aghata, Aurelyia, a Monika

S Annou je to ako keby sme sa vrátili v čase

ma baby

Takáto fontánová show tu je každý večer

Nájdete ma v novej Slovenke:)

Zapísali sme sa s Julkou do knihy v Starbuckse, len je tam trošku preklep s dvoma P na paparazzoch:)



Ked som si kupovala nové topánky a A. všetko fotila:D

Takto krásne je tu večer



V našom komplexe kde bývame máme aj takéto pekné miestečka




Linx party



Niekto kúpiť medúzu??

Takto to vyzerá v čínskych továrňach

Caramel machiato zo Starbucksu je najlepšie!!

6 komentárov:

  1. Skvelý post :)) Takéto tvoje články ma veľmi bavia. Rada čítam, čo si prežila :)) A krásne fotky (aj keď sú fotené mobilom :D)

    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super. veľmi sa mi páčia outfity na 1 a 2 fotke aj keď to druhé nevidieť, ale zaujalo ma to :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ach zavidim ti tvoj zivot ,ale v dobrom :) si krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahoj a co tak urobit prispevok o tom, ako si sa zbavila akne a aj o tom,ako to vyzera vo vasom vztahu s Egom??stretnutie,spoznavanie sa atd? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nahodou, hnede vlasky by ti isli:-) V tom casopise by som ta nespoznala...:-) Nech sa dari:-) Day By Day

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...