This week

Ahojte!! Viem, že som sľúbila, že sa budem ozývať častejšie, ale nejako to tu nestíham:/ Nonstop niečo robíme. Včera sme mali 8 kastingov a strávili sme v aute 11 hodín.. No skoro ma porazilo.. Ale páčila som sa im minimálne na 3, tak dúfam, že to zase nezmenia...:/ Čo sa mi páči je, že kastingy tu sú rôznorodé..žiadne pyžamá, spodné prádlo, nohavice ako v Shantou. Tu je to oveľa lepšie a hlavne na vyššej úrovni. Nefotí sa tu 700 kusov oblečenia, ale napíklad len 50. Zajtra mám prehliadku, tak sa teším. Boli tu týždeň čínske prázdniny, čiže sa nepracovalo, ale už sa  to rozbieha. K tomu bola sezóna kabátov a chceli tmavé dievčatá, také fashion typy a ja som presný opak:D Ja som blondína skôr na cute style. Zajtra plánujeme ísť do Shanghaia na Ditu von Teese:D Tak som zvedavá, že čo to bude:) Dnes som bola zase nakupovať, takže som minula aj posledné peniaze a stala sa mi strašná vec..a to, že na mojej karte vypršala planosť, čiže tu ňou nemôžem platiť:/ Tak musím nájsť spôsob, ako to spraviť, kedže poslať peniaze je dosť drahé:/ Berú si príliš vysoké úroky..Dnes sme mali 4 kastingy a ja som mala fitting na fotenie. A k tomu..dnes sme boli v jednej nádhernej kaviarni, kde sme jedli tie najlepšie wafle a pili úžasnú karamelovo orieškovú kávu.. Mňam!!
Všetkých Vás na Slovensko pozdravujem a posielam pusinky:-**




Taký chcem

Vôbec netuším, čo to je a čím to bolo plnené, ale bolo to skvelé!

Mňam!

Takto krásne to tam vyzeralo!

Ked si objednáte, dostanete macka ako číslo Vašej objednávky

Kasting

Kasting na kožuch..ked sme sa cítili ako veľmi zlý ľudia..ale také krásne kožuchy som ešte nevidela..

No odolaj!

Ked sme stretli koňa

s Annou

Skoro:D


Takýto chcem kabátik

Ked sme boli v Louvri

Tu mám nejaké biele zuby:D

čínska realita

9 komentárov:

  1. Oxx to jedlo vyzerá až hriešne dobre a tie kožúšky júúú ♥ ♥ ♥ až sa teším na zimu :)

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty jsi tak nádherná! A ty vafle bych si dala úplně všechny <33

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi sa mi páčia tieto tvoje články :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neviem čo skôr okomentovať. proste všetko úžasné!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Až na tu poslednú fotku - krása!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Priala by som ti veľa kastingov ale už chcem ten tvoj autogram :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Keby som videla nazivo tie ich tovarne, asi by som prehodnotila svoj zivot a zacala si sit vsetky veci sama doma :) taktiez to s tebou pohlo?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Konečne som sa dostala po týždni k blogom a najviac som sa tešila na tvoje posty a zážitky! Super super, nesklamala si :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...