Posledné dni

Ahojte! Kedže sa mi to tu kráti, snažím sa si to tu čo najviac užívať. Milujem to tu úplne najviac, ale už sa aj teším domov:) posledné dni som mala akčné. V piatok som mala prehliadku, ale bola to moja najdlhšia prehliadka v živote, lebo celkovo trvala 4 hodiny nonstop. Mali sme 300 kusov oblečenia, čiže na každé dievča vyšlo okolo 40 kusov oblečenia. Ja milujem prehliadky a s dievčatami sa smejeme, že som prehliadková kráľovná, lebo som mala najviac prehliadok zo všetkých dievčat. Každý kasting na prehliadku, ktorý bol, si ma bookli:) Horšie to je však s katalógmi. Kedže som blondska. Momentálne tu bola sezóna kabátov, čiže fičali iba tmavé fashion typy.. Nie ja:D ale tak má už byť sezóna na jar, tak dúfam, že to bude mǒj čas:D akurát práve idem z fotenia domov a neviem sa dočkať, kedy sa odmalujem! Každý makeup je pre mňa hrozbou a bojím sa, aby sa mi nezhoršila pleť:/ fotenie bolo zábavné, celý deň som všetkých rozosmievala, tancovali sme, atd:) Fotila som s mojou spolubývajucou Olou, tak bola sranda:) mali sme nádherné miesto na fotky!! Bola to veľká hala, kde sú pripravené rǒzne miesta, ako nar knižnica, kaviarne, obchody s jedlom a oblečením a slúži to ako studio pre fotografov. Fotila som pyžamá( bože, ja da ich asi nikdy nezbavím:D
Okrem toho som včera mala nádherný večer s mojou Agátou, ktorú strašne zbožňujem a je to moja soulmate:) boli sme na 5 hodinovej prechádzke okolo jazera West Lake, dali si kávičku v starbuckse, pozreli si vodnú show na jazere a pripojili sa k tradíciám, a to je tanec na ulici. K večeru si ľudia na ulici pustia hudbu a tancujú. Viete aké to je chutné? Odpadla som skoro.. A takú energiu som dostala, až ma to dojalo. Úplne krásne to je. A teraz fotky:






















Ako to vyzerá na obrázku....a realita:D

Na obočí sa vybláznila čajka:D










7 komentárov:

  1. Sa čuduješ, že si takú princeznú bookli? :) Ach Leni, to obočie. Ciii :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Museli ste si užiť poriadnej srandy. Ste krásne a tie Tvoje oči Lenka. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D a tie pyžamá ste kde fotili? :D v akože knižnici, či v akože obchode s jedlom? :P
    heh, ale teraz vážne. (klamem)
    určite máš toľko oblečenia, že by si mohla nejaké kúsky predať aj nám, čo bežne do číny necestujú ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je strašné, ako to na niektorych eshopoch ukazuju, a domov mi pride uplna katastrofa :(
    inak skvele fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tolko stylu na tych fotkach! :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. strašně ti to všude sluší a vůbec se ti nedivím že se ti tam tak líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krasne oci mas! slusi ti to vsude:) a ty bile saty jsou skvele;)

    PS: Budu rada kdyz se pripojis do me nove giveaway na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...