Parties in SHANGHAI

Ahojte!! Dnes Vám napíšem niečo o párty v Shanghai. Rozhodli sme sa v štvrtok poobede, že sa vyberieme na párty. Shanghai je vzdialený 1 hodinu vlakom. O doprave v Číne Vám chystám článok a fotím všetko čo sa dá. Ale všetko po poriadku:) V štvrtok sme boli na párty v Linxe, je to jeden úžasný a luxusný klub. A musím sa priznať, že som toľko modelov a modeliek ešte nevidela pokope:D A k tomu som bola najväčšia zo všetkých dievčat:D Bola to ako reklama na kostičky:D A ak mne ešte niekto povie, že som chudá, pošlem ho tu a uvidia, ako to tu vyzerá v Číne s modelkami:D Tancovali sme asi do pol 4, nestihli vlak domov, takze sme čakali na iný a prišli domov ráno:DD Haha:)

Čo sa týka včerajška, kvôli tomu, že sú čínske sviatky, na vlak už neboli lístky, tak sme museli ísť autobusom, čo trvalo o hodinu a pol dlhšie. Skončili sme v klube Cirque alebo tak nejak a v živote som nevidela nič dokonalejšie!!!! Pane bože!! Celý klub bol v štýle cirkusu, vyzeralo to tam brutal luxusne, boli tam chlapi na chodúľoch, malý trpaslíci, tanečnice na kruhoch a s ohňom, dostali sme tam zadarmo cukrovú vatu, popcorn, ešte aj wcka boli dokonalé, čo sa tu v Číne nevidí, kedže tu sú iba stupačkové toalety a úplne nechutné, čiže je zázrak, ked nájdeme niečo takéto:)Aj ked to sú blbosti, človek si tu začne vážiť jednoduché veci:) Minule som napr videla chlapca, ktorý vykonával veľkú potrebu v strede ulice, jak keby sa nič nedialo:D Alebo ženy si ani nezatvárajú dvere na toaletách a môžeš na nich pozerať:D S ú šialení všetci tu:)

Po včerajšej párty sme sa išli najesť do reštaurácie, kde som vyskúšala asi 10 rôznych chodov nejakých špecialít, takže mi je zle a idem zase spať:D To je odo mňa všetko a peknú sobotu!!

Cirque



















Dojedené:D

Raňajkovečera

Netušim, čo to je, ale bolo to úžasnééé

7 komentárov:

  1. ježiš :D to ma zabilo s tými wc a ľuďmi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páčia sa mi takéto články, v ktorých sa človek dozvie aj niečo o iných národoch, ich kultúre, zvykoch, spôsobe života... Rada cestujem a Tvoje príspevky z Číny doslova hltám a už teraz sa teším na ďalšie:-) Day By Day

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeeho, to som veľmi veľmi rada a budem sa snažiť priniesť čo najviac nových informácií:) Dakujem:-*

      Odstrániť
  3. Fotky vypadajú ako z rozprávky. Ale ty WC sposoby, tak to by som sa z toho zbláznila :)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. musíš to tam mať paráááádne :) užívaj!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...