Jobs

Ahojte!! Už ani neviem kde začať. Tento týždeň som nestíhala, kedže som mala 2 alebo 3 roboty a k tomu veľa kastingov. Najhoršie tu je, že ja mám načierno fb a blog, takže strašne pomaly to načítava a niekedy vôbec:/ Už týždeň sa snažím načítať videá z fotenia, ale stále sa mi nedarí:/ Okrem toho stále všade všetko natáčam a ked sa mi podarí to načítať, ukážem Vám ako vyzerá môj deň:) Včera som mala jednu skvelú prehliadku, oblečenie bolo dokonalé a boli sme vybraté iba 2 dievčatá zo všetkých, ktoré sú tu v Hangzhou. Okrem toho dizajnérka bola strašne zlatá, nonstop mi hovorila, že som krásna, takže to veľmi poteší:) Čo ma však vytáčalo, bola makeup artistka, ktorá robila môj makeup presne 2 hodiny!! Normálny človek by ten makeup spravil za max pol hodku..ale ona robila všetko tak pomaly, že som myslela, že jej vytrhnem ten štetec z rúk a sama sa namaľujem:D Kedže som mala asi 10 rôznych farieb na tvári, lebo asi nevedela ako sa tieňuje:D (fotka makeupu je zosvetlená, lebo naživo to bolo hrozné:)Bola som za punkovú princeznú:D haha:) Ale oblečenie bolo nádherné!!!  Prehliadka bola venovaná aj baníkom, čo mi prišlo vtipné, kedže som študovala baníctvo:D Zajtra načítam aj video, lebo teraz mi nefunguje:/ Posielam pusu!!











13 komentárov:

  1. Tyhle reporty jsou parádní a ten make-up na fotce je dokonalej <3 moc ti to sluší, není divu, že ti pořád někdo opakuje, že jsi krásná! A jak se ti stýská po domově? :)
    Dom by Dom

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné líčenie! Si strašne zlatá. Držím palce v Číne nech sa i naďalej darí :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je toto líčenie s 10-timi farbami? No ale za ten výsledok to stálo. Určite. :) Krásna :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lenka ty si skryta kleptomanka ?? 3 prispevok co poses ako by si nieco ukradla :) co tak napisat priala by som si to , chcela by som to , hned by som to kupila ?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S cistym svedomim mozem povedat, ze som v zivote nic neukradla, takze nekradnem a ani nebudem.. Ide o to, ze so spolubyvajucimi si o tom robime nonstop srandu, tak to preto som asi nakazena:D

      Odstrániť
  6. :D boze myslela to len zo srandy...lebo sa jej to pacilo nerobte tragediu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Suhlas !!!!!!!!!!! Nuda nuda nuda nuda a tá blond farba je najhoršia z tých čo si zatiaľ mala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nevypisuj komentare radsej si zi vsoj uzasny nenudny zivot a obdivuj svoju farbu v zrkadle ;)

      Odstrániť
  8. Och Boze, ake hejterky :) Ked sa Vam tu nepaci, naco sem chodite?? Palte prec.. Lenka ma super zivot a kazda, ktora tu hejtuje, len zavidi ..Si krásna a uspesna a mna tvoje clanky strasne bavi citat :) Prajem vela jobov, nech sa ti darí :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. make-up bol skutočne super a veľmi ti sedel :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tie boty čo si mala na sebe...BOHOVSkÉEE

    OdpovedaťOdstrániť
  11. to liceni je skvely, slusi ti to, sleduji te xx

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...