Fotenie

V sobotu som mala svoje prvé fotenie tu, kedže som zatiaľ mala len prehliadky. Najprv som mala stres, ako pred každým fotením, neviete aký bude tím, oblečenie, fotograf, make up artistka, lebo na jednej fotke sa podieľa veľa ľudí. Čo sa týka makeupu, mala som krásny jemný. A vlasy som mala v jednoduchom cope. 6iadne veľké výčesy a tmavý makeup ako v Shantou. S fotografom sme si ihned sadli a bolo to celé skvelé!! Tancovala som, skákala, šantila sa a všetci boli nadšený..Dokonca sa na mňa boli pozrieť aj traja rôzny klienti, ktorý hned povedali, že aj oni ma chcú:) K tomu fotograf si ma tak obľúbil, že povedal, že ma chce aj nabudúce, že ma dohodí inému jeho klientovi:) Fotila som zimné bundy a dali mi čižmy na fotenie 36..ja mám nohu 39-40, čiže som myslela, že prídem o celé prsty na nohách od bolesti:/ Na konci fotenia mi všetci zatlieskali a ja som si dala s každým pästičku(s každým sa tak zdravím)..najprv som si dala iba s fotografom, ale ked som videla, že pribehla aj makeup artistka a klient a ostatní, čo tam pomáhali, tak som si dala pästičku s každým:DD haha










video


video

12 komentárov:

  1. Krásna :) Rozhodne gratulujem, že sa ti tak darí ;) A netuším ako si prežila v takých topánočkach. Ja umieram už pri o jedno číslo menších... :))

    *GIVEAWAY*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tváriť sa šťastne v takých malých topánkach, to chce aj kus hereckého talentu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. proboha chuďátko malé, jak ses do tak malých botiček vlezla? taky mám 40 a 36 - nepředstavitelné! jsi hrdinka :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsi krásná! A ten make-up vypadá super! :)


    http://believeincloset.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásna si!! :) A obdivujem Ťa, že si v takých topánkach dokázala skákať a tancovať :D ale to je asi riziko povolania :D :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. za ty boty je mně tě úplně líto! :D
    třetí fotka je úplně super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lenka ako si bieliš zuby a čím? más ich NESKUTOČNÉ! prosím daj tip!
    A riadne sa napozuješ pred tým fotografom ideš ako píla 100 póz za minútu :D lepšia ako BMW !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj:) Mám tu aj niekde o bieleni zubov napísané a video na mojej youtube stránke:) Bielila som si ich niekedy, ale už si ich nebielim..už pijem iba veľa kávy:DD takže už nie su také biele ako na začiatku:/ Ale sem tam si vyčistím zuby s citrónovou šťavou:) A k tým pózam:) Toto nie je nič, to už bol koniec a už som bola unavená na vymýšľanie, ale keby si to videla predtým:D a všeobecne v Číne to tak vyžadujú aj na kastingoch, spraviť za minutu čo najviac póz:)

      Odstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...