Fashion show

Ahoj!! Dnes somnala jednu šialenú prehliadku:D Makeup mi robili presne 4 hodiny:D vyzerala som ako strašidelná bábika:D Mala som na sebe toľko vrstiev makeupu, že si to neviete predstaviť...takže som sa vyhádzala ako pani:/ Bola to nejaká absolvenstská súťaž, kde každá žiačka musela spraviť makeup, vlasy a ušiť šaty. O vlasoch Vám ani nehovorím, lebo som prišla asi o všetky.... Naozaj sa vybúrila na mojich vlasoch a natupírovala ich hrozne.. Inak.. Objavila som novú závislačinu, a to je Cafe Mocha zo Starbucksu a neviem bez toho žiť:D mňam! A druhá najlepšia vec je arašidové maslo s čokoládou!! Pane Bože, mňam!! Ja inak ked pǒjdem domov, ja budem mať asi polku kufra iba sladkosti a veci, čo si musím priniesť domov a pre Eguška:) Zajtra mi zrušili robotu, lebo musím ísť do Shanghaia kvoli vízam, tak idem spať. Dobrú a posielam pusy!!

Ja a obor



Moja soulmate♥






Agata a jej nádherné šaty♥






2 komentáre:

  1. Leni, fakt ako bábika. Ale mne neprídeš ako strašidelná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty ako bábika vyzeráš stále, ale aj tam ti to veľmi svedčí :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...