Fahion show

Ni hao ma? (Ako sa máte?). Ja sa mám skvele. Včera som mala prehliadku na nádhernom mieste!! Ako z Victorie secret. Vyzdvihli nás o 8 ráno a skončili sme o 10 večer. Nemám rada dlhé čakania a tu sme sa naozaj načakali..keby sme prišli o 4 poobede, nič by sa nestalo.. Make up aj vlasy sme mali úplne jednoduché, ale veľmi pekné. O oblečení ani nehovorím..všetci už isto viete, že milujem čínsky štýl..nie že milujem, ja ho uctievam:D Také krásne oblečenie som ešte nevidela a o topánkach ani nehovorím!!Škoda, že nemám menšiu nohu:/ Každá modelka mala na prehliadke 10 kusov oblečenia, mali sme rôzne doplnky, no proste celé to bolo milé, dievčenské, veselé♥. Ked sme odchádzali, cítila som sa ako hviezda, ked ma prišli vyobímať asi 6 dievčat, čo nám pomáhalo sa prezliekať a k tomu aj jedna z návrhárok a dávali mi všeliaké komplimenty a ostatné dievčatá na nás pozerali a čakali ma..cítila som sa taká spešl:) Kedže je to tu ťažké, ked Vás na kastingoch odmietnu, cítite sa hrozne..ale zase ked máte takéto milé momenty, ako ja včera, tak to úplne dvihne náladu a máte chuť bojovať ešte viac!
Dnes som mala jedno fotenie..zajtra Vám pridám videá z backstageu a nejaké fotky:) 
A k tomu zajtra zase pracujem, mám dalšiu prehliadku, tak sa už teším:) Pozdravujem Vás!!!





S Agatou♥

No nie su dokonalé??


Aj tieto chcem

:)

Veci, čo som mala ja sa mi veľmi nepáčili, s porovnaním ostatných, ale aj tak to bolo krásne.



Neviem čo mám s mobilom, ked to fotí tak hrozne..



Ked sa cítite ako pán:D




video

3 komentáre:

  1. Och tie prvé lodičky. Zomrem!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvele to vyzerá. Topánočky krásne a ty ako bábika :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...