Cute china style

Ahoj! Dlho tu nebolo nič outfitové, tak konečne som sa dnes dokopala niečo odfotiť...Bože, dnes som znovu nakupovala a ako naozaj netuším jak ja to všetko vymyslím s dopravou domov, lebo už dievčatá sa mi vysmievajú, že som nenormálna:D Ale tak ked sú tu ceny úplne skvelé a veci nádherné? Odolali by ste?:D Dnešny outfit je celý"čínsky", čiže kúpený tu.. Sú to moje naojubľúbenejšie kúsky tu.. Kabát milujem však asi najviac!:)



















Topánky: Forever 21
všetko ostatné: Čína



Moja dnešná fotografka Aghata:)

9 komentárov:

  1. ... ten kabát je naozaj super !! aj celkovo veľmi dobré :)
    veľmi pekná si :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Joooj Leni. Nádherná si. Dokonalá :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach..sa ti žije s takými nôžkami :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten kabát je fakt super! krásnej outfit, jako vždycky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. leni, predpokladam, ze na to nebudes chciet asi takto verejne odpovedat, ale mna vzdy strasne zaujimalo, kolko zarobi take slovenske dievca za par mesiacov v inej krajine za takyto modeling .. dost si nasetris?:) ako to vlastne funguje? vy mae agenturou zaplatene letenky a ubytovanie a potom je len na vas, kde sa presadite a z tych peniazkov, co dostanete, vam agentura strhne nieco? .. zaujima to velmi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nadherne fotky,aky mas na nich ruz?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj, ruz som si kupila tu, je bez znacky, takze neviem:/ Ak by si chcela mozem ho kupit a ak si z Kosic, tak ti priniest..stoji nejake 3 eura..:)

      Odstrániť
  7. prosim ta, ake ceny su v Cine? da sa tam kupit lacno, ci je to tam minimalne ak tu na SR? :) dakujem za odpoved

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ceny sú tu skvelé:) Oveľa lepšie ako hocikde na Slovensku:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...