China outfit:)

Ahojte! Prichádzam tento raz s novým outfitom:) Nemám tu zrkadlovku, čiže fotky nie sú až také kvalitné, ale predsa:)  Musím sa priznať, že tento týždeň som nerobila nič iné, iba nakupovala:D Kúpila som si už teraz milión veci, od sukní, topánok, kabátu, klobúku, šperkov..a bude to pokračovať:D Ja milujem čínsky štýl a prinesiem Vám to aj náhľad ako sa tu ľudia obliekajú, len ich musím pofotiť:) Na sebe mám novú sukňu a klobúčik, ktoré som si kúpila tuu:) Momentálne sú v Číne sviatky, lebo bol včera deň Číny, takže sa tu nič také nedeje. Akurát sme boli včera na párty v SHANGHAI..Ale o tom Vám napíšem zajtra:) Posielam pusky:-**












19 komentárov:

  1. Nakupování v Cine musí byt poradny zážitek! Taky bych někdy chtěla. :D jinak ten top miluju!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ho milujem a musím slúhlasiť, že nakupovať tu je jeden úžasný zážitok:) Neexistuje lepšie miesto na nákupy podľa mňa:)

      Odstrániť
  2. Veeeľmi sa mi páči všetko, čo máš na sebe:-) Day By Day

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherný! tohle ti moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Juuuu, ta poslední fotka je nejvíc skvělá <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aaaaaaaaaa aj ja chcem takú sukňu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky! Ta sukně je fantastická! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ta červená rtěnka ti moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Leniiiiiiiii, vyzeráš ako bábika. :*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ako si sa dostala do Číny? nie je to drahé?
    ale máš fakt úžasné oblečenie, veľmi sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem veľmi pekne, vážim si to:) A dostala som sa tu s modelingom:)

      Odstrániť
  10. super outfit, krásne svieže kúsky :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásne a originálne! Ten klobúčik by som ti hneď ukradla! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. woow! :) pristane ti to


    * na mojom blogu je giveaway, tak ak chceš, zapoj sa :) http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2014/10/giveaway-necklace.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...