Mentol and white

Čavesky! Ako sa mate?? Dnes mám pre Vás po dlhom čase outfitový post, ktorý som ešte fotila v Košiciach. O krásne fotky sa postarala moja Kikuška Vavreková a na stylingu sa podielala Beka zo Style of Becca:) Veľmi som sa tešila z tejto spolupráce, kedže Beku považujem za pani blogerku a každý jej outfit milujem!  Môj outfit na fotkách je svetlučký, ako to mám rada:) Fotenie s dievcatami nam zbehlo rýchlo, nafotili sme toho viac, ale to bude pridané až neskôr:) Zatiaľ len tento outfit:) Ainak... som zamilovaná do Bekinej kabelky, ktorú som jej chcela ukradnúť, ale nepodarilo sa:/ Čo na to hovoríte? Páči sa Vám to?:)









Nohavice: Mango
Sako: Second hand
Lodičky: Forever 21
Kabelka: od Beky, ale je zo Slevomat.cz
Top: Melánia Takáčová, šije nádherne♥ Nájdete ju na fb a ušije Vám čo len chcete!!
Náušničky: www.cacky.sk


21 komentárov:

  1. Krásný outfit :))

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fotky sú neskutočne krásne , aj outfit , prostredie všetko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera, krása, úžas. Som bez slov. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Uzasneee fotky!!! Pre mna najlepsie co mas na blogu!!!!!!!! ....Krasna si ! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvělý outfit! neskutečně moc ti sluší a ta kabelka je vážně nádherná :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak krásne sako!! úžasný outfit, skvelé farby, chválim najviac! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherný outfit! Je to dokonalý! :O

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne, také anjelikovské:-) Mám rada svetlé farby, pekne si to skombinovala a kabelka je dokonalá!:-) Day By Day

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ako si zosvetlila tie vlasy ? peroxid ?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherné dievča, krásne fotky ! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tohle je paráda, ta světlá ti prostě sluší, jak na vlasech, tak na oblečení <3
    Dom by Dom

    OdpovedaťOdstrániť
  12. kabelka je mega a celkovo veľmi pekný outfit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak ja som ti chcela sveter ukradnúť, ale tiež sa mi nepodarilo, lebo som dozerala na kabelku, haha :D :D. Super si tu, a vlastne všade áno! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. krasna si taka jemna ako anjelik :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. super outfit, tá baby blue kabelka sa k tomu úchvatne hodí :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krasne fotky! :) a prosim ta, v beauty clanku si spominala,ze pouzivas podkladovu bazu na mihalnice pupa a momentalne ju uz vobec v obchode nevidim, bude sa este predavat alebo uz pouzivas inu znacku?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem velmi pekne! A bohuzial, báza sa už nebude predávať:/ Takže ja som si nakúpila do zásoby ešte 2, ale ked aj tie miniem, neviem čo so životom dalej:D :/

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...