Trošku sa  rozcítim:D Dnes mi odišla moja slovenská láska Julka domov. Nestáva sa často, že stretnete človeka, s ktorým si ihned "kliknete", ako keby ste sa poznali tisíc rokov. Takýto je aj náš prípad. Nepoznáme sa dlho, ale po prvom "rande na slepo" v Singapure si ma získala:) Julka je úžasný a hlavne inšpirujúci človek a aj tie dni, ktoré sme tu spolu strávili boli skvelé. Naše kávičky boli dlhé maratóny rozprávania, kým nás stále po minimálne 5 hodinách sedenia v Starbuckse nevyhnal personál, ktorý už zatváral:D S julkou si robíme našu pomyselnú mapku, a už máme dohodnuté miesta vo svete kde sa stretneme, tak sa už neviem dočkať:) A ak niekomu verím, že niečo v živote dokáže, tak je to Julka a už sa teším, ako budem rozprávať vnúčatám, že tú dievčinu z titulky Vogue poznám:)










Mali sme shooting:D

Ked mi požičala svoju Celinku a Louboutinky, cítila som sa ako kráľovná:D









7 komentárov:

  1. kvalita fotiek nula bodov :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné ste! Ako princezné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ooooch, nádherne ste a tú Celine by som hned brala !! Neskutocna kabelka :)

    http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/2014/10/im-back-and-i-had-vacation-on-bahamas.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Júlia je úplne nádherná. Dievča zo Sečoviec - dobíja svetové móla! tak to je ,na Slovensku sa o veľkých slovenských modelkách veľa nehovorí lebo tie sú mega úspešné v zahraničí. Ale zato o rychlokvaskach modelkách na SVK akoby sa vrece roztrhlo.
    Lenka a ver či nie, ale na Vogue titulku patríš aj ty!
    Inak máš krásnu kožušinu odkiaľ je?

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...