Zhrnutie týždňa


Helou!! Prichádzam opäť s rekapituláciou môjho týždňa (alebo 2). Posledné dni vôbec nič nestíham, balím sa, nakupujem, chystám sa, vybavujem si veci do Číny, pretože už mám iba 3 dni (idem ešte predtým na svadbu do Čiech). Pomaly, ale isto sa to blíži a ja začínam mať stres, či všetko bude v poriadku a potom si uvedomujem ako mi bude chýbať Eguško a Slimejš, mamka a všetci moji blízki:/
 S Eguškom sme svadbovali, oslavovala som Zuškove narodky, raňajkovala s Julkou, fotila s Kikuškou a Bekou, grilovala som, posielala svoj prvý autogram v živote:D a užívala posledné dni doma:) Bola som aj na čínskej ambasáde- po víza, stretla s mojou čačkou Stankou v Bratislave a to je asi tak všetko:) A teraz už radšej prejdime k fotkám:) Posielam pusky!!


P.S. NEMA NIEKTO ZAUJEM O 2 LISTKY NA PHARELLA DO PRAHY?? CENA 50 EUR:)Dakujem


Môj nový obalík na kryt♥
S mojou krásnou Kikuškou sme boli fotiť:)
On a ja ♥


Bože♥ Milujem ten obrázok:DD



Ona je vlastne moja:D

Podobáme sa?:)




Raňajočky s mojou Julinkou

Ahoj Julia

Ego má takýto kryt:DD

Trošku retra...Slimejš na koni a ja v dúhovanom kabátiku:)

Rodinka

Ked som posielala svoj prvý autogram v živote:D



That moments with you..♥

pán podnikateľ

Dobre bolo na svadbe:D







Som závislá na kresbách Haydena Williamsa♥


mmmm

Ale inak ma ľúbi:D

No môže byť takýto kjašny?

Zuško oslavička


Ked som z plastu





Ja, Bekuš, Kikuš (Neviem preo sme až také matné)

Takýto overal som vymenila za kraťasy s Bekou:)

:DDDDDD

video

video


video



video





23 komentárov:

  1. ten obal na mobil Marlboro je perfektný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfektný článok, super fotky! Na všetkých fotkách vyzeráš super, ale s tými čiernymi šatami, si úplne top!! :) A krásny ste párik :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super overal ten bezovy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lenik? Obal na kryt? :* Zbožňujem ťa... A prosím, pošleš aj mne autogram? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Julinka, ak budes naozaj chciet, nemam s tym najmensi problem:) a dakujem:-*

      Odstrániť
    2. Áno, áno naozaj chcem. Keď sa vrátiš do KE musíme zrealizovať autogramiádu. :*

      Odstrániť
  5. hezký fotky, všude vypadáš skvěle :) a ten kryt na mobil je super! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvelý článok, tá žirafa neskutočná :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na tých fotkách skutočne vyzeráš ako nejaká plastová bábika, a to nemyslím ako kompliment.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na tej retro fotke tá tretia som JAAAAA :D ! odpadnem, kde si ešte takú starú foto našla ? :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahaha nikaaa:))) Moja janka mala taku fotku doma..ja som ju nikdy ani nevidela, ale zasmiala som sa:DD

      Odstrániť
  9. Lenka aký rúž si mala na svadbe? je krásny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj, dakujeem:) a je to Pupa volume 403:) Je najlepsi!!

      Odstrániť
    2. Ďakujem za odpoveď, idem si ho kúpiť (už tretí rúž vďaka tebe!) :) PUPA BY ŤA MALA SPONZOROVAŤ

      Odstrániť
  10. Jeeej, teraz pozerám, že som tu! :D Fakt sme matné, haha, ale nevadí :D. Inak ty aj bez maskary aká hviezda si! A v tom overaly tiež :).

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...