Svadba Jirka a Peťka❤️

Ahojte!! Ozývam sa po dlhšej dobe:/ Som v Českých Budejoviciach kvǒli svadbe. Už máme po tom a musím povedať, že bola naaaaaadherná!!! Presne takúto si aj ja predstavujem.. V altánku, s hudbou a nech je taká typická americká, ako vo filmoch a nie v kostole:) České svadby sú iné v tom, že sme oslavovali už od 9. Rána a to je podľa mňa veľa:D do druhého rána oslavovať:) jednoznačne som bola aj dojatá, jedlo bolo skvelé a čo bolo najlepšie, chytila som kyticu:D Ja, čo som asi najviac kiľavý človek, čo nikdy nič nechytí:D ked som počula, že sa bude hádzať kytica, behala som jak najatá:D a ked somju chytila, skoro som odpadla:D hlavne od smiechu, pretože Ego celý čas vravel, že neže ju chytím:DD haha:)
Jedlo tam bolo skvelé, ochutnali sme aj pivká, kedže to bolo v pivovare a oslavovali. Večer bola tématika retro, čo sme my bohužial nevedeli, ale všetci boli tak super nahodení, že som bola v úžase:) mám o zážitok viac a teším sa už na moju svadbu... EUGEN:DD
















17 komentárov:

  1. Muselo to byť super, ja idem na svadbu teraz v sobotu :)) Ale na takú klasickú kostolovú :D :) A hehe tá kytička sa ti teda podarila :P Ináč vyzeráte obaja super :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Erika, a ako ty? Svadbu si si užila?:)

      Odstrániť
  2. Tak snáď do roka tu budú aj fotky z tvojej svadby. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Muselo to byť úžasné, celá svadba a hlavne chytiť tú kyticu :D
    mala si krásne šaty a celkovo look :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj, dakujem veľmi pekne, potešila si ma veľmi:))

      Odstrániť
  4. Krásné fotky! :) Ty šaty jsou nádherné!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lenka odkial mas saty? su krasne!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. veľmi ti to pristalo Lenka. a aká rozkošná, nastúpená na hádzanie kytice :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DD Musela som ju chytiť..inak by som ani neodišla domov:D A dakujem!!

      Odstrániť
  7. Lenka nemyslis si ze tvojim preriedenym vlasom velmi nepomoze ked si ich takto vybielila ? vidno ze mas s nimi problem a vyzeraju slabo tak preco ich este viac znicit ? predtym si mala lepsie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ide o to ako sa clovek citi najlepsie:) ja som spokojna a to je podla mna hlavne:) a take iste preriedene boli ci uz blond alebo hnede:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...