Romantic

Ahojte!! Dnes mám pre Vás outfitový post, ktorý som fotila ešte v Taliansku a mojimi čačkami. Na sebe mám krásne šatočky, ktoré som našla v sekáči.. Sú z Topshopu a boli ešte aj s cenovkou a stáli 60 libier. Ja som ich kúpila za 12:D Vyzerajú trošku ako nočná košeľa, ale mne sa páčia veľmi:) K tomu náhrdelník z čačiek, ktorý je asi najkrajší, aký som kedy videla. Dala som to na 2 spôsoby, s náhrdelníkom a druhý s kvetovanou čelenkou:) Ja som práve po svadbe, takže som ešte taká oťapená, ale bolo super:) 
Inak! Ak všetko vyjde, v utorok Vám poviem jednu novinku. Tak držte palce:) Pekný zvyšok dňa!! Cmuk









KVIETKY








Detaily:








18 komentárov:

  1. Ach Leni, nadherny náhrdleník aj šatky:)) tiež som take našla aj na SVK v sekači ale boli obrooooovske :( :D šťastena si

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Princezná :*. Ale s čelenkou vyzeráš lepšie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi ti tie šaty pristanú :)

    http://beautiful-savage.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky zase a opět! :)) ten náhrdelník je opravdu famózní, taky bych ho pasovala na nejkrásnější, co jsem kdy viděla! Konkrétně k těmto šatičkám se mi ale víc líbí ta čelenka, moc ti sluší a vypadáš jako nějaká krásná lesní žínka, co vábí zbloudilé loupežníky nebo tak něco :D :))
    www.dombydom.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahaha:DD ja ta milujem a tvoje komentare!!:) v mene lesnych zien a zbloudilych loupeznikov ti velmi pekne dakujeme:-**

      Odstrániť
  5. Vypadáš naprosto nádherně, jako víla! S tou čelenkou se mi to líbí víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi aj mne sa to viac páči s čelenkou:) A dakujem!!:-**

      Odstrániť
  6. Wau ten náhrdelník je fakt úžasný :)

    LeroseP

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si myslím♥♥ Je dokonalýýý:)

      Odstrániť
    2. je krasny, to treba uznat..:-) ale tie ceny?? 95% e-shopov s nahrdelnikmi, nausnicami atd..maju veci kupene cez ebay a tu ich predavaju za nehorazne ceny...a co som si prezrela cacky, tak aj ona..:-)

      Odstrániť
  7. preco mas zase nejako inak prefarbene vlasy? tak do zlta?

    a na kolko ides do ciny? tak na dlhsie alebo iba na mesiac? .. tesim sa na fotky a zazitkyy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na fotkac je upraveny kontrast, cize mam do oranzova vlasy:) Ale aj nazivo trochu zmenili farbu, uz nie su take svetle, kedze sa to vymylo:) A idem tam na 2 mesiace:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Lenka :)

    Rada by som Ťa pozvala do mojej NARODENINOVEJ GIVEAWAY

    MAJ SA KRÁSNE :)
    Nika

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...