Relleciga RIKINI

Ahojte! Tak ja som už doma z Talianska:/ Mám asi milión fotiek a videí, čiže to tu budem teraz bombardovať:D Najprv by som Vám však chcela predstaviť tieto krásne plavky "RIKINI", ktoré som dostala od Relleciga.sk :) Plavky sú úplne nádherné a ja som úplne unesená:) Rikini sa volajú preto, pretože ich môžeš nosiť na 6 rôznych spôsobov:) Čiže jedny plavky a môžeš ich mať stále inak:) Dávajú k tomu aj návod, aby si si to vedela uviazať:) Viac fotiek nájdete aj na ich FB stránke alebo instagrame: relleciga_official :)
Cena plaviek je 40,99 eur, čo si myslím, že je super cena na to, aké sú multifunkčné a k tomu majú to najkrajšie balenie na svete:) A teraz fotky:)












Backstageovka z foteníčka:)






12 komentárov:

  1. Lenka sa mi s tebou snivalo,že sme sa spolu fotili a od šťastia som plakala , že som ťa stretla konečne :D milujem tvoj blog!! :-* a pekne plavočky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pane bože, to je krááásne♥♥ Veľmi si to vážim a ak náhodou by si ma niekedy stretla, tak určite príd za mnou:)

      Odstrániť
  2. Mať v cene aj to telo hneď ich beriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaujímavé a veľmi funkčné:) ja som si od relleciga plavky objednala tiež, prišli mi bleskovou rýchlosťou len trocha ľutujem že som si nevzala väčšiu podprsenku.. ale keď vyberiem vycpávky je to ok:-D ale mne neprišli v takom peknom obale - krabičke:-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt nie? tak to ja neviem, tak to som teda asi vyhrala, ked som mala takú peknú krabičku:D

      Odstrániť
  4. Zvláštní plavečky. První foto mě nezaujalo, ale jak jsi je oblíkla, tak vypadají uplně jinak. Pěkné ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, trebalo ich vyskúšať..prvý dojem bol tiež taký rozpačitý a po oblečení ich milujem:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...