Ni hao China

Tak a konečne sa ozývam! Mala som problém s internetom a k tomu som mala 2 dni strašné bolesti hlavy a celkovo som nevedela fungovať, iba ležať a k tomu som mala aj problémy s bruškom, čiže krásny štart môjho tripu:/  Možno to bolo kvôli tomu, že som 2 dni cestovala..respektíve 3.. Cestovala som z Čiech do Viedne, tam som čakala niekoľko hodín na let, stamad som letela do Paríža, kde som strávila 15 hodín a najhoršie to bolo, kedže to bolo cez noc a nevedela som spať. V utorok poobede som mala let, letela som 11 hodín, priletela som do Shanghaia, kde ma vyzdvihol šofér, odniesol ma 2 hodiny v zápche na vlakovú stanicu, kde som sa skoro stratila, aká bola veľká a ničomu som nerozumela, išla hodinu vlakom do Hangzhou a kým som prišla do agentúry bola streda poobede. Ani som nevidela na oči a povedali, že mám hodinu a idem na kasting:D Myslela som, že tam odpadnem..aj som skoro, lebo som nespala v podstate 2 dni a bola som úplne mimo aj z časového posunu. Uplne som zabudla, aké to tu je. Kedže tu nie je pitná voda, ponúkajú tu všade horúcu:D Aj oznam vo vlaku, že pre každého je pripravená horúca voda, mi prišiel vtipný:)

Čo sa týka môjho života tu..Kedže mi bolo zle, nikam som nemohla chodiť..ešte som sa nestihla stretnúť ani s mojou Annou (spolubývajúcej z minulej Číny, alebo Slovenkou Julkou). Čo sa týka kastingov, uvedomila som si, že to už asi nie je pre mňa..takto niekam ísť, chodiť z kastingu na kasting, kde ťa všade odmietajú..je to dosť na psychiku..aj ked som tu len 2 dni..verte mi, kto to nezažil, nevie aké to je..Ale musím byť pozitívna:) Ked som už dnes mala opäť slabú chvíľku, dostala som správu, že som dostala robotu..tak ma to potešilo veľmi..

Večer sme sa boli poprechádzať na West Lakeu, je to tu veľmi známe a hlavne krásne..plávajú tu všade lodky, sú tu vysvietené čínske reštaurácie, ľudia si môžu sadnúť na lavičky a len tak pozerať..Uplne nádherné!

Ja sa idem prichystať na zajtrajšiu prehliadku, je v inom meste, tak ked večer stihnem a nebudem unavená, Vám napíšem, že ako bolo:) Pozdravujem a posielam čínske pusinky!!:-*



Pridať popis









West lake

Krásne, nie?


7 komentárov:

  1. Jeeej Leni ja ti tak závidím, že z toho sveta toľko vidíš. Aj keď uznávam, že to nekonečné čakanie na letisku nie je nič moc. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to určite super výhoda tak veľa cestovať :) závidím!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O kastingoch ti viem porozprávať svoje. Na prvej ceste som bola v Číne a ešte k tomu som na kastingy stále chodila s tou najväčšou kravou z agentúry, ktorá si na mne vybíjala zlosť. Vtedy som mala 14 rokov... A potom, že aký je život modelky ľahký :) Viem presne čo zažívaš, a tak ti držím palce a verím, že to zvládneš. Koniec koncov, snaž sa vnímať tie pozitívnejšie veci a aj napriek všetkému zlému si to tam užiť a nájsť krásu aj v tom zlom. Držím palce! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Lenka, verím, že to nemáš jednoduché, ale určite to zvládneš, treba sa sústrediť na to pekné:-) Držím Ti palce a teším sa na nové príspevky, netušila som, že Číňanci chudáci nemajú pitnú vodu, a pritom ich je tak veľa!:D Day By Day

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fotky sú super! :) a drž sa tam!! To zvládneš :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Závidím ti to cestování neskutečně!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Lenka, citam tento tovj prispevok o ceste do Ciny, musim ti napisat, ze mas moj obdiv kolko zvladnes. Cesko, Vieden, 15 hodin v Parizi na letisku v NOCI, shanghai, 2 hodiny v zapchach, skoro sa stratit na stanici :O
    Ja niekedy "odpadavam", ked cestujem vacsinou len po Europe a zvacsa jednoducho.
    DRZ SA...Viki Halenarova.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...