Neon green ♥

Ahojky! Pokračujem v plavkovom poste:D Tieto fotky vznikli, ked sme sa s mojimi čačkami rozhodli, že si spravíme pekný výlet na bicykloch a pofotíme sa pri mori:) Na sebe mám plavky, ktoré si ešte v 90. rokoch kúpila moja mamka, ale boli jej malé.Avšak strašne sa mi páčia, tak som ich zdedila:D Náhrdelník mám samozrejme z www.cacky.sk :) Postupne Vám popridávam všetky fotky z dovolenky, plus robím video, tak sa máte čo tešiť:) A inak!! Nezabudnite na bloggerský bazár, ktorý bude už v štvrtok!! Teším sa na každú z Vás:-**











18 komentárov:

  1. Si prenádherná. Aj plavky sú suprové a ten náhrdelník ani nehovorím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Si krásna. Ako vždy. Plavky sú úžasné a náhrdelník tiež.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vlasy si mala krajšie pred nafarbením, boli prirodzenejšie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ty plavky se mi moc nelíbí (možná je to tím že nemám ráda jednodílné plavky)
    ale ten náhrdelník je úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásný plavky :) Ta barva je supr a náhrdelník nim skvěle ladí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Páááni! :))) nadherna, sexi a zmyselna Lenka. Je to hodné titulky, nie je o com. Odpadla som :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som odpadla z teba:) dakujeeem krasne ♥♥

      Odstrániť
  7. plavky sú fakt super, aj ten náhrdelník :)

    http://beautiful-savage.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne fotky! Si úplne nádherná !! :) A ten náhrdelník je super :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. AWESOME! Na tej poslednej fotke vyzeras ako z klipu 80's :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak tyhle plavky ti maximálně sednou. Vypadáš luxusně :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...