Košice Fashion Blogger BAZAAR

Tak a je to za nami:) V prvom rade chcem podakovať Beke, že som mohla byť súčasťou tohto eventu a po dalšie chcem podakovať všetkým Vám, ktorí ste prišli:) Ani sme nečakali, že Vás príde toľko:) Priznávam sa, že som mala dosť stres, či všetko stihnem oprať a pripraviť, prala som 5-krát za deň, oblečenie sa mi sušilo asi všade:D Dopekala som koláče, kedže som pripravila perník, muffinky, bábovku a mrveničkový koláčik:) (Na perník som obzvlášť pyšná a každému chutil, ehm ehm:D) Najkrajšie bolo, ked pred začatím už čakali ľudia vonku pred Rozprávkou a ked sa to spustilo, zrazu bolo všade milión ľudí:) Mrzí ma, že sme si to nijak nepočítali, ale tipujem, že tam bolo okolo 150 ľudí:) Pozbavovala som sa konečne niektorých vecí, pomenila s Bekou alebo si kúpila topánočky od Laury:)

Okrem toho ste tam mohli vidieť aj veci z Innocent store, fb: doteraz som netušila, že je to firma z Košíc, ale špecializujú sa hlavne na eshop. Takže ak budete hľadať na internete obaly na notebooky, ipady, iphone a rôzne iné príslušenstvo, určite si nezabudnite pozrieť túto stránku:) Majú tam naozaj krásne veci!

Deň som si naozaj užila, bola som úplne nadšená z toľkých ľudí, lebo to som až nečakala:) Viac fotiek už čoskoro....A už sa neviem dočkať na BAZAAR vol.2!!:) Posielam pusy!!








6 komentárov:

  1. Dúfam, že sa na ten druhý budem môcť dostať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeeej, keby sa to konalo kdesi blizsie ku mne, urcite by som prisla. Super akcia ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Škoda, že se to nekoná i v Čechách, hned bych šla!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, mas peknu sablonu. Vies mi poradit ako spravit cierne ramceky vpravo napr. Archive, About me atd. Nikde neviem najst ako sa nastavuje podfarbenie. Resp. kde si stiahla tuto sablonu?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj:) dakujem za pochvalu a šablónu a celý blog mi robila kamarátka. Lucka Gašparíková má meno na fb, ak by si si chcela spraviť blog, určite s s ňou nejako dohodneš:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...