First Job in China


Ahojte! Naozaj nestíham, ale budem sa snažiť písať každý deň, ked sa bude dať:) Tak  a mám za sebou svoju 1. robotu:) Bola to prehliadka, cestovali sme do iného mesta: Wenzhou. Cesta trvala 6 hodín tam a 6 naspäť v malom čínskom autobuse, kde sa mi pred seba nezmestili ani nohy:D Takže som bola úplne pokrútená a mravce v nohách som mala asi každých 5 minút:D Dorazili sme do krásneho luxusného 5 hviezdičkového hotela, kde sa to konalo. Na sebe sme mali pravé čínske kimoná a druhé šaty mali byť akože spoločenské..dievčatá mali druhé šaty super a ja nejakú sukňu s tričkom s volánmi a ružou:D No krása:D Ked nás išli líčiť..neviete si predstaviť ten môj strach v očiach, ked na mňa maskérka chcela dať tu svoju špinavú hubku..Kedže som sa do Číny vybavila, ihned som jej podala všetky moje štetce , 5 hubiek a dezinfekčný prostriedok, nech ma maľuje tým..ale aj tak mi nebolo všetko jedno, kedže po minulej Číne som si pleť liečila rok:D Zatiaľ hlásim, že som to prežila a pleť mám ok:D Vlasy nám spravili tak čínsky a cítila som sa, ako ich:D Prešli sme sa dvakrát po móle a bolo to:) Super robota:) Cesta naspäť bola k nevydržaniu a prišli sme o druhej ráno, ale spokojná, že prvá robota je úspešne za mnou:)
Pridávam fotky na predstavu a zajtra Vám napíšem o mojom dnešnom skvelom dni:) Papa:-*

















6 komentárov:

  1. siedma fotka je super, držim palce Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nič v zlom na teba ale tie ružové šaty čo máš na sebe sú niečo príšerné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. juj, tie šaty im asi príliš nevyšli. ale make-up máš skvelý! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj Lenka, co vsetko si robila pre to,aby si mala opat krasnu plet?vdaka

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...